loading...
همه چیز در مورد رایانه
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
رمیکس محسن چاوشی 1 606 modiryat
امیر علی 0 369 uesef
پیدا کردن مدل گوشی افراد از روی شماره تلفن همراه 0 502 modiryat
با ویژگی نظارت والدین (Parental Control) در ویندوز ۸ آشنا شوید 0 413 modiryat
چگونه کودکم را به درس خواندن علاقه مند کنم؟ 0 422 modiryat
دانلود آهنگ جدید حمید عسگری ، محسن یگانه ، سعید آسایش 0 420 modiryat
قشنگ ترین مرد دنیا 0 531 uesef
قشنگ ترین زن دنیا 0 567 uesef
دانلود اهنگ سالار وامیر مستر بابا دانلود 320 0 384 uesef
علی رضا حاکم 0 334 uesef
عکس لور فته فاکیوf 0 415 uesef
پیکان جوانان مدل92 0 352 uesef
عکس احمدرضا عابدزاده با کامران هومن 1 384 uesef
تصاویر لو رفته گوشی سونی اکسپریا هونامی با دوربین 20 مگاپیکسلی/ آیفون 5S 0 345 modiryat
دانلود آهنگ جدید محسن چاووشی با نام رویا . 1 448 pesarbad
جواب خودآزمایی های برنامه سازی دو فصل اول 0 1440 modiryat
تبديل صدای شروع ويندوز به آهنگ مورد نظر 0 348 modiryat
ارسال SMS بدون افتادن شماره برای فرد 0 479 modiryat
دانلود کتاب سخت افزار سوم کامپیوتر 0 292 modiryat
شناسایی فایلهای هک 3 868 amirahmadi

ESET PureFix 2.2 Final نام کرک جدید برای تمامی نسخه Nod 32 همچنین نسخه جدید آنتی ویروس قدرتمند ESET NOD32 Antivirus & Smart Security 5.0.93.0 Final است با این کرک می توانید طی مراحلی این آنتی ویروس را تا سال 2015 کرک کنید.

 

طریقه فعال سازی :

 

1- آنتی ویروس خود را نصب کنید. و یکی از یوزر نام و پسورد معتبر به آنتی ویروس بدهید.

 

2- کرک را اجرا کرده و بر روی enable کلیک کنید و بعد سیستم را ریست کنید.

 

3- ویندوز را در حالت Safe Mode اجرا کنید.

 

4- دوباره کرک را اجرا کرده و بر روی enable کلیک کنید و سیستم را ریست کنید.

 

5- طی این مراحل آنتی ویروس تا سال 2015 فعال بوده و به راحتی می توانید آپدیت آنلاین انجام دهید.

 

WWW.CLICKKON.COM

 

 

Autorun (اتوران) که همه آن را یک ویروس می شناسیم در واقع یک فایل سیستمی خود ویندوز استکه به راحتی آلوده می شود و از طریق فلش مموری و عوامل مخرب موجود در آن را در کامپیوتر اجرا میشود و باعث اختلال در درایوها و بخصوص در فلش مموری میشود. اما برای اینکه بتوان از عملکرد این فایل یا همان ویروس اتوران در سیستم جلوگیری نمود می بایست به همراه آنتی ویروس نرم افزار دیگری را نصب کرد تا بتواند autorun.inf که در فلش است را پاک کند.

Autorun Virus Remover نرم افزار کوچک و سریعی می باشد که می تواند هزاران نوع آلودگی، مخصوصا از نوع AutoRun را تشخیص داده و شما را از شر این ویروس خلاص نماید. به محض اجرا نرم افزار به صورت Memory Resident مقیم در حافظه قرار گرفته و آیکون آن در کنار ساعت نمایش داده می شود و از آن پس به عملکرد این نوع فایل ها نظارت کامل دارد.

آنتی ویروس قوی و ایرانی" شید "با تلفیق دو موتور به همراه استفاده از تکنولوژی های جدید بهترین گزینه برای کاربران خانگی در ایران است.

 آنتی ویروس قوی و ایرانی "شید"، ضد ویروس شید با تلفیق دو موتور، استفاده از تکنولوژی های جدید سرعت بخش، محیطی ساده و بروزرسانی بدون در دسترس بهترین گزینه برای کاربران خانگی در ایران است.

قدرت ضد ویروس شید به علت استفاده همزمان از دو موتور خارجی بسیار بالا است. در واقع با تلفیق دو موتور نقاط ضعف موتور ها پوشیده شده و نقاط قوت آنها به هم اضافه می‌شوند.

همینطور از آنجایی که هر موتور از روش های خاصی برای یافتن ویروس های ناشناخته استفاده می‌کند، استفاده همزمان آنها باعث شناسایی بالاتر ویروس های ناشناخته نیز می‌شود. مدت زمان بین تولید ویروس و زمانی که ویروس شناسایی می شود نیز کوتاه تر می‌شود.

در آخر ضد ویروس شید شامل سیستم محافظت از یواس‌بی است که از آلودگی از طریق درایوهای فلش جلوگیری می‌کند.


نسخه جدید نرم افزار امنیتی قدرتمند ESET Smart Security v5.0.84.0
| نسخه جدید  Nod32-ESET Smart Security 6.0.316.0 Final جایگزین نسخه قبلی شد|
در فضای مجازی امروز که می توان بزرگترین برخورد افکارهای مختلف جهانی با یکدیگر در این دنیای مجازی یعنی اینترنت و وب رخ می دهد باید به مسائلی مانند امنیت نیز توجه کرد . از طرفی انواع تبادل اطلاعات از طریق CD/DVD ها و فلش دیسک ها و ... این موضوع را پررنگ تر نشان می دهد . امنیت در اینترنت و امنیت برای محافظت از رایانه و جلوگیری از آلوده شدن به انواع ویروس ها و تروجان ها و کرم های اینترنتی یکی از دغدغه های کاربران شده است . این ویروس ها اغلب از طریق اینترنت و تبادل اطلاعات از راه های مختلف به رایانه کاربر منتقل می شود . شرکت Eset یکی از شرکت های معروف امنیتی بوده که در زمینه ساخت آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی تجربه ها و فعالیت های زیادی دارد . به همین دلیل سایت پاتوق یو قصد معرفی نرم افزار Smart Security این شرکت را دارد که کاملترین نرم افزار امنیتی می باشد . 
Eset Smart Secutiry  کامل ترین محصول امنیتی شرکت Eset می باشد که در آن تمام قابلیت های یک برنامه امنیتی مانند آنتی ویروس، آنتی اسپای ور و فایروال را جمع آوری کرده است . این محصول شرکت Eset یکی از پرطرفدارترین ها می باشد . یکی از دلایل موفقیت این نرم افزار این است که این نسخه دارای تمام ابزارهای لازم برای یک کاربر که هم می خواهد سیستمش در برابر ویروس های رایانه ای و فایل های مخرب اینترنتی محفوظ باشد ، بسیار مناسب است . در ضمن استفاده کم از سیستم و کم نشدن سرعت سیستم و هنگ نکردن پیاپی سیستم در هنگامی که آنتی ویروس در حال فعالیت می باشد ، باعث شده که کاربر احساس راحتی را در هنگام استفاده از یک آنتی ویروس قوی و سبک را به این نرم افزار داشته باشد . در این دنیای پر از ویروس استفاده از چنین برنامه هایی ضروری می باشد . با نرم افزار Eset Smart Secuirty دیگر نگران ورود ویروس های رایانه و اینترنتی نباشید . این نرم افزار در هر لحظه سیستم شما را چک کرده و دیگر نیازی نیست شما خودتان بخش های مختلف سیستم را هر لحظه اسکن کنید . با Live Scan نود32 دیگر احتیاجی به این کارها نیست . این نرم افزار آخرین نسخه می باشد که در دیتابیس آن روش های شناسایی و از بین بردن آخرین ویروس های رایانه ای قرار دارد . در ضمن حجم آپدیدت های این نرم افزار بسیار پایین بوده و شما توانایی آپدیدت روزانه این برنامه امنیتی را دارید .

 

عضویت در رایان نیک
درباره ما
مطالبی جذاب درباره رایانه،بازیگران،اخبار روز دنیا ، دانلود نرم افزار ، دانلود جدیدترین آهنگ های پاپ ایرانی البته تمامی این امکانات در انجمن سایت برقرار خواهد بود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 375
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 1959
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 162
  • باردید دیروز : 199
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,076
  • بازدید ماه : 1,076
  • بازدید سال : 44,237
  • بازدید کلی : 539,069
  • کدهای اختصاصی

    مترجم سایت

    آنلاین چکر یاهو
    بازی آنلاین

    بازی انلاین