loading...
همه چیز در مورد رایانه
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
رمیکس محسن چاوشی 1 605 modiryat
امیر علی 0 369 uesef
پیدا کردن مدل گوشی افراد از روی شماره تلفن همراه 0 501 modiryat
با ویژگی نظارت والدین (Parental Control) در ویندوز ۸ آشنا شوید 0 413 modiryat
چگونه کودکم را به درس خواندن علاقه مند کنم؟ 0 421 modiryat
دانلود آهنگ جدید حمید عسگری ، محسن یگانه ، سعید آسایش 0 420 modiryat
قشنگ ترین مرد دنیا 0 531 uesef
قشنگ ترین زن دنیا 0 566 uesef
دانلود اهنگ سالار وامیر مستر بابا دانلود 320 0 384 uesef
علی رضا حاکم 0 334 uesef
عکس لور فته فاکیوf 0 414 uesef
پیکان جوانان مدل92 0 351 uesef
عکس احمدرضا عابدزاده با کامران هومن 1 383 uesef
تصاویر لو رفته گوشی سونی اکسپریا هونامی با دوربین 20 مگاپیکسلی/ آیفون 5S 0 345 modiryat
دانلود آهنگ جدید محسن چاووشی با نام رویا . 1 447 pesarbad
جواب خودآزمایی های برنامه سازی دو فصل اول 0 1440 modiryat
تبديل صدای شروع ويندوز به آهنگ مورد نظر 0 347 modiryat
ارسال SMS بدون افتادن شماره برای فرد 0 478 modiryat
دانلود کتاب سخت افزار سوم کامپیوتر 0 292 modiryat
شناسایی فایلهای هک 3 868 amirahmadi

نرم افزار روح یاب موبایل

Ghost Radar 2.3.2 نام برنامه ایست که تولید کننده آن مدعی می باشد که با توجه به سنسور های موجود در گوشی و و نصب این نرم افزار شما می توانید روح ها را شناسایی و در رادار این برنامه مشاهده نمایید.البته این نکته که سازنده برنامه در تعریف عملکرد برنامه میگوید : سنسور های داخل گوشی می تواند نوسانات کوانتومی را شناسایی کند و به صورت گرافیکی روی رادار نمایش دهد..شاید در مرحله اول فکر کنید این نرم افزار یک نرم افزار سرکاری یا شوخی است ولی بهتره خودتون امتحان کنید.توجه داشته باشید که نرم افزار برروی گوشی های دارای سیستم عامل آندروید نصب میگردد.برای دانلود و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید.

Vire Launcher Premium به شما اجازه می دهد تا از یک تم کاملا بر اساس نیازهای شخصی شما لذت ببرید! این تم سریع، دوستانه و روان باعث می شود تا گوشی اندروید شما هرچند که قدیمی باشد، بسیار به روز و حرفه ای به نظر برسد. این تم جلوه های ویژه ۳بعدی را به تمامی گوشی های موبایل تحت اندروید عرضه می نماید. از ویژگی های این تم می توان به شخصی سازی تم، فولدرهای متناسب با نیاز شما، تغییر سایز اجزای تم به طور حرفه ای و … اشاره نمود. شما برای اجرای این تم نایز به اندروید ۲٫۲ به بالا دارید.

 

Vire Launcher Premium v1.6.4.1.6 تم فوق العاده حرفه ای Vire Launcher Premium v1.6.4.1.6   اندروید

 

 

 

اندروید،

 

برنامه Zoner Mobile Security یک نگاهبان قدرتمند است که قادر است گوشی هوشمند شما را در برابر حملات و تهدید های مختلف ایمن سازد .
؛برنامه های مختلفی روزانه برای آندروید ارائه می شود که این باعث می شود تا درصد خطر برای ویروس بیشتر شود و شما نیاز به یک محافظ خواهید داشت.برنامه Zoner Mobile Security یکی از نگاهبانان قدرتمند تحت اندروید می باشد که قادر است دستگاه شما را در برابر حملات و تهدید های مختلف ایمن سازد . 


این اپلیکیشن دارای قابلیت های متفاوتی می باشد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم :

 - توانایی شناسایی تبلیغات های اسپم
- امکان گرفتن بک آپ ( و بازگردانی ) اس ام اس ها و لیست تماس ها
- بلوک کردن تماس ها و پیامک های دریافتی
- قفل والدین
- مدیریت وظایف ( Task Manager )
- نمایشگر سطح دسترسی


ویژگی های نرم افزار:

-  ۵ پروفایل ویژه برای کنترل هرچه بیشتر تلفن همراه
- سفارشی سازی پروفایل ها
- امکان خاموش کردن صفحه نمایش در طول روز
- به زبان انگلیسی اجرا می شود

فایل منیجر قدرتمند آندروید - ES File Explorer 1.6.1.8

 

| نسخه جدید ES File Explorer 1.6.2.5 جایگزین نسخه قبلی شد|

ES File Explorer نام نرم افزار فایل منیجر قدرتمندی است برای گوشی ها و تبلت های آندرویدی . از ویژگی های این نرم افزار می توان به : کپی، جا به جایی، جستجو، ارسال و به اشتراک گذاشتن فایلها  نصب ، حذف و پشتیبان گیری از برنامه ها،  فشرده سازی و استخراج فایل های فشرده ،  باز کردن فایلهای RAR، مشاهده ی فرمت های مختلف عکس ها ، فیلم ها و اسناد اشاره کرد.


دانلود نرم افزار Gps سخنگو به همراه نقشه ایران Sygic: GPS Navigation 13.1.0 Full - آندروید

نرم افزار جی پی اس و مکان نمای Sygic پرطرفدار ترین جی پی اس آفلاین در دنیا می باشد. این نرم افزار دارای امکانات فوق العاده ای جهت مسیر یابی و نمایش مکان دقیق می باشد و یکی از مهمترین ویژگی هایی که این نرم افزار را تبدیل به جی پی اس محبوب ایرانیان کرده است پشتیبانی از زبان فارسی می باشد.تنها نقطه ضعف این برنامه این است که نقشه شهر های کوچک ایران در آن وجود ندارد و فقظ شهر های بزرگی مثل تهران، اصفهان و … را پشتیبانی می کند اما نقشه تمام جاده های اصلی در نرم افزار موجود است.

 

نسخه جدید و کرک شده این نقشه  به همراه فایل های دیتا و نقشه ایران را می توانید از سایت برترین های اندروید دانلود نمایید. این نسخه بر روی چند گوشی تست شده و از نظر اجرا هیچ مشکلی ندارد.

 

 

 

WWW.CLICKKON.COM

 

Autumn Tree 1.17 یک لایو والپیپر بسیار زیبا و متحرک میباشد که برای آندروید ارائه شده است. با نصب این نرم افزار بر روی گوشی آندرویدی خود یک طبیعت زیبا و متحرک از پاییز را خواهید داشت و میتواند موبایل شما را از یکنواختی و ظاهری ساده خارج کند.

حتما روی کالاهایی که خریداری می کنید، متوجه بارکد یا به بیان واژه ی فارسی آن رمزینه شده اید. امروزه نسل جدیدتر این بار کدها در زندگی روزمره ما کاربرد بسيار وسيعي پيدا كرده است.
 به هر نوع نمایش تصویری اطلاعات کد شده بر روی یک سطح فیزیکی، بارکد یا رمزینه گفته می شود که این اطلاعات را می شود توسط یک ابزار بازخونی کرد.
 گستردگی كشور عزیزمان ایران و تنوع اقلیمی آن و از طرفی لزوم شناخت ایرانیان خصوصاً جوانان از میهن خود ضرورت وجود نقشه های كامل از آن را با ابزار نمایشی مناسب هر چه بیشتر آشكار می كند.

 


ميزان مصرف بنزين خودرو خود را در سفر محاسبه و مديريت كنيد.
 دريچه امروز يک نرم افزار کاربردي براي موبايل در سفر تهيه كرده است.اين اپليکيشن با بدست آوردن ميانگين مصرف بنزين خودروتون و هربار که به پمپ بنزين مي رويد؛ معادله سرعت و مصرف سوخت رو براتون حل ميکند؛ تازه مي توانيد ميزان مصرفي بنزين خودروتون رو هم تا حد مناسبي کاهش بدهيد.


با دانلود اين نرم افزار مي توانيد نزديكترين و بهترين رستوران ها، كافي شاپ ها و تفرج گاه هاي تهران را بيابيد.
چه ما بگوییم، چه نگوییم صرف غذا در خارج از منزل اصلی ترین تفریح ما ایرانیهاست و حتی بخش قابل توجهی از سبد هزینه خود را برای این منظور اختصاص می دهیم. پس طبیعیست که بخواهیم بهترین ها را انتخاب کنیم.
 برای یک انتخاب خوشمزه از بین بهترین رستورانها و کافی شاپهای تهران سايت و نرم افزارهاي فيديليو را به شما پيشنهاد مي كند. شما با فیدیلیو همواره از فرصتهای خوشمزه ای برخوردار خواهید بود.


 

WWW.CLICKKON.COM

 

 تقویم بسیار زیبای سال 1392 را برای گوشیهای موبایل با فرمت آندروید و جاوا آماده کرده ایم. از نکات قابل توجه در این تقویم میتوان به ارائه سه تقويم شمسي، قمري و ميلادي (بدون محدوديت زماني)، نمايش وقايع ملي و مذهبي تاريخ انتخابي در تقويم، ارائه اوقات شرعي 320 شهر، قابليت پخش اذان بصورت خودكار، تبديل تاريخ هر تقويم (شمسي ، قمري و ميلادي ) به ديگري و بسیاری از قابلیت های دیگر اشاره نمود.

برای محافظت همه جانبه از گوشی خود ، می توانید از ضدویروس قدرتمند Dr. Web Anti-virus استفاده کنید که پس از نصب ، به صورت کامل کار تامین امنیت گوشی شما را برعهده می گیرد . 
با این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا تمام اطلاعات موجود در گوشی خود ، نظیر فایل های فشرده (ZIP, SIS, CAB, RAR, JAR) ، فایل های دریافتی توسط اینترنت ، بلوتوث ، PC ،‌ مادون قرمز و … را به صورت سفارشی و سریع اسکن کنید.


تم Windows8 Brown براي سيستم عامل سيمبين طراحي شده است و با نصب آن بر روي گوشي هاي نوکيا، مي توانيد حال هواي تازه اي در موبايل خود ايجاد کنيد.
 اين تم براي گوشي هاي نوكيا با سيستم عامل سيمبين سري 60 ويرژن 5 مناسب است.

به صورت مجزا بر روی شماره های تماس، گالری تصاویر و دیگر برنامه های موبایلتان رمز بگذارید و آنها را از دید سایرین مخفی کنید.
اگر اطلاعات خاصی در تلفن همراه خود دارید که دوست ندارید هیچ فردی از وجودشان باخبر شود به سادگی می توانید با گذاشتن رمز بر روی برنامه های مختلف موبایل آنها را از چشم سایرین پنهان کنید.
به کمک نرم افزارهای زیر می توانید بر روی پیامک ها، گالری تصاویر و ویدئو، شماره های تماس و برنامه های دیگر موبایل به صورت مجزا رمزگذاری کرده و آنها را قفل کنید.
نرم افزار App Protector Pro مخصوص تلفن های همراه دارای سیستم عامل اندروید 2.2 و بالاتر طراحی شده و قابلیت رمزگذاری به دو صورت عدد و الگو را بر روی فایل ها دارد. همچنین این نرم افزار دارای ویجتی برای باز و قفل کردن سریع موبایل شما است.


پکیج نرم افزاری زیر به شما کمک می کنه با دوربین تلفن همراه خود تصاویر بهتری را بگیرید.
؛ تقریبا همه ی عکاسها با این موضوع موافقن که سوژه ها منتظر نمی مانند ، اما تصور حمل کردن دوربین های حرفه ای عکاسی و فیلمبرداری به هرجایی یا در هر زمانی هم فکر مناسبی نیست ، اما چرا از تلفن های هوشمند به عنوان دوربین استفاده نکنیم ؟
بسیاری از عکاسها در پاسخ به این سوال کم بودن کیفیت پایین دوریبن را مطرح می کنند که کم هم بی ربط نیست ، اما با دو ترفند می توان کیفیت دوربین را بالا برد.
ترفند اول نصب نرم افزار های کاربردی که امکان گذاشتن افکت در هنگام ضبط تصویر می باشد است ، و ترفند دوم تغییر شیوه ی عکاسی است ، بله باید سبک عکاسیتون رو تغییر بدید که برای این موضوع هم دو گزارش کامل که پیداکردن سوژه رو راحتر و عکاسی رو با کیفیت تر می کند در انتهای همین بسته ی خبر برای شما قرار دادیم.
 با استفاده از نرم افزار SMS Me and You v3.2  میتوانید روی پیامک های خود رمز بگذارید, همچنین میتوانید از طریق Contact افرادی را که میخواهید پیامک هایشان رمز دار شود را مشخص کنید.  
عضویت در رایان نیک
درباره ما
مطالبی جذاب درباره رایانه،بازیگران،اخبار روز دنیا ، دانلود نرم افزار ، دانلود جدیدترین آهنگ های پاپ ایرانی البته تمامی این امکانات در انجمن سایت برقرار خواهد بود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 375
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 1959
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 199
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 960
  • بازدید ماه : 960
  • بازدید سال : 44,121
  • بازدید کلی : 538,953
  • کدهای اختصاصی

    مترجم سایت

    آنلاین چکر یاهو
    بازی آنلاین

    بازی انلاین