loading...
همه چیز در مورد رایانه
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
رمیکس محسن چاوشی 1 606 modiryat
امیر علی 0 370 uesef
پیدا کردن مدل گوشی افراد از روی شماره تلفن همراه 0 502 modiryat
با ویژگی نظارت والدین (Parental Control) در ویندوز ۸ آشنا شوید 0 413 modiryat
چگونه کودکم را به درس خواندن علاقه مند کنم؟ 0 422 modiryat
دانلود آهنگ جدید حمید عسگری ، محسن یگانه ، سعید آسایش 0 420 modiryat
قشنگ ترین مرد دنیا 0 532 uesef
قشنگ ترین زن دنیا 0 567 uesef
دانلود اهنگ سالار وامیر مستر بابا دانلود 320 0 385 uesef
علی رضا حاکم 0 334 uesef
عکس لور فته فاکیوf 0 415 uesef
پیکان جوانان مدل92 0 352 uesef
عکس احمدرضا عابدزاده با کامران هومن 1 384 uesef
تصاویر لو رفته گوشی سونی اکسپریا هونامی با دوربین 20 مگاپیکسلی/ آیفون 5S 0 346 modiryat
دانلود آهنگ جدید محسن چاووشی با نام رویا . 1 448 pesarbad
جواب خودآزمایی های برنامه سازی دو فصل اول 0 1441 modiryat
تبديل صدای شروع ويندوز به آهنگ مورد نظر 0 348 modiryat
ارسال SMS بدون افتادن شماره برای فرد 0 479 modiryat
دانلود کتاب سخت افزار سوم کامپیوتر 0 292 modiryat
شناسایی فایلهای هک 3 868 amirahmadi

ESET PureFix 2.2 Final نام کرک جدید برای تمامی نسخه Nod 32 همچنین نسخه جدید آنتی ویروس قدرتمند ESET NOD32 Antivirus & Smart Security 5.0.93.0 Final است با این کرک می توانید طی مراحلی این آنتی ویروس را تا سال 2015 کرک کنید.

 

طریقه فعال سازی :

 

1- آنتی ویروس خود را نصب کنید. و یکی از یوزر نام و پسورد معتبر به آنتی ویروس بدهید.

 

2- کرک را اجرا کرده و بر روی enable کلیک کنید و بعد سیستم را ریست کنید.

 

3- ویندوز را در حالت Safe Mode اجرا کنید.

 

4- دوباره کرک را اجرا کرده و بر روی enable کلیک کنید و سیستم را ریست کنید.

 

5- طی این مراحل آنتی ویروس تا سال 2015 فعال بوده و به راحتی می توانید آپدیت آنلاین انجام دهید.

 


برای دسترسی و مدیریت رایانه از راه دور، راه‌های بسیاری وجود دارد. مثلاً نرم‌افزارهای VNC و TeamViewer جزو رایج‌ترین روش‌های کنترل رایانه از راه دور به شمار می‌روند .اما اگر شما به مرورگر کروم دسترسی دارید، نیاز به نصب هیچ ابزار دیگری برای این کار نخواهید داشت.

 


 


 

با دانلود این نرم افزار می توانید سرعت اینترنت ADSL را افزایش دهید.

  cFosSpeed یک نرم افزار قدرتمند از کمپانی cFos Software GmbH  است که به کمک آن می توانید سرعت اینترنت خود را تا حد زیادی افزایش دهید و محدودیت های سرعت را از بین ببرید.
نرم افزار cFosSpeed برای کاربرانی که از اینترنت ADSL استفاده می کنند بسیار مفید است زیرا با کمک آن می توانند از تمام پهنای باند خود استفاده کنند و سریعتر فایل ها را دانلود کنند. این برنامه با کارایی فوق العاده ی خود کانکشن سیستم شما را بهینه سازی می کند.

 

 

WWW.CLICKKON.COM

 

Express Burn یک نرم افزار جدید ویژه و پرقدرت با حجمی بسیار مناسب برای سیستم عامل ویندوز می باشد. بوسیله این نرم افزار می توانید فایل های ISO ساخته و یا هرگونه اطلاعاتی را که می خواهید به آسانی بروی دی وی دی (۴٫۷ گیگابایت) یا بلوری (۲۵ گیگابایت / ۵۰ گیگابایت) رایت نمائید و برای خود یا دیگران استفاده کنید. این نرم افزار دارای حجمی کم ، کارایی بالا و رابط کاربری ساده میباشد و بر روی تمامی ویندوزها اعم از XP ، ویستا و 7 قابل نصب میباشد.

 

 

| ننسخه جدید مرورگر محبوب و قدرتمند موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 16.0.1 Finalسخه جدید Mozilla Firefox 20.0 Final جایگزین نسخه قبلی شد|

نسخه نهایی مرورگر Mozilla Firefox یعنی Mozilla Firefox 20.0 Final را برای شما عزیزان تهیه نموده ایم . محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

 

 

 

نهایت سرعت وبگردی با نسخه جدید مرورگر محبوب اپرا – Opera v10.0 build 1691

| نسخه جدید Opera 12.10.1748 final جایگزین نسخه قبلی شد |
امروزه در میان نرم افزارهای اینترنتی می توان تعداد زیادی از برنامه های مرورگر وب را یافت.به کمک این نرم افزارها می توان از وب سایت ها در اینترنت بازدید کرده ، فایل های مورد نظر خود را دانلود کنید. در واقع استفاده از اینترنت بدون مرورگر های تقریبا امری محال است. مرورگر های متفاوتی را می توان در اینترنت یافت. از میان آن ها تعداد محدودی هستند که در میان کاربران محبوب هستند. Internet Explorer که مرورگر پیش فرض سیستم عامل ویندوز می باشد ، Mozilla FireFox که بزرگترین رقیب برای Internet Explorer محسوب می شود و تقریبا در این بازی برد را بدست آورده است . و مرورگر دیگری به نام Operaکه دارای طرفداران زیادی در سطح وب است و از لحاظ امکانات از هر دو آن دو از دید بسیاری پیش است می باشد.

 

در این پست قصد داریم نرم افزار Offline Explorer Enterpriseرا برای شما کاربران معرفی کنیم ایا تا کنون به فکر این بوده اید که یک سایت را با کلیه محتویات دانلود کنید ؟ محتویات سایت اعم از عکس ها متن ها ،فلش ها ،فیلم ها و صدا ها، و البته کل سایت را بصورت یکجا دانلود کنید ؟این نرم افزار به شما این قابلیت را عرضه میکند .Offline Explorer Enterpriseشمارا قادر می کند که بخشی از سایت را که دوست دارید دانلود کنید و ویرایش کنید و به صورت افلاین مورد استفاده قرار دهید.

این نرم افزار کاربردی را برای شما کاربران به صورت کاملا رایگان اماده کردیم

دانلود نرم افزار

 

Internet Download Manager نرم افزار اینترنت دانلود منیجر یکی از قویترین نه بلکه قویترین و بهترین نرم افزار دانلود می باشد. نرم افزار IDM می تواند سرعت دانلود شما را تا ۵ برابر یا %۵۰۰ افزایش دهد. نرم افزار Internet Download Manager با تمامی مرورگرها و سیستم عامل های موجود سازگاری کامل را دارد. با نصب نرم افزار IDM به راحتی از سایتهای YouTubeGoogle Video, MySpaceTV دانلود کنید.همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق برنامه Internet Download Manager می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید. از ویژگی های نرم افزار IDM می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمان بدنی دانلود ها و … اشاره کرد


 اگر شما هم یکی از کاربران استفاده کننده از اینترنت Dial-up هستید، حتما از سرعت پایین آن ناراضی هستيد. امروز به شما نرم افزاري را معرفي مي كنيم كه بتوانيد كمي اين سرعت كم را بهبود ببخشيد.

عوامل زیادی مانند تنظیمات غلط نرم افزارها، نصب نبودن صحیح درایورها و … در پایین آمدن سرعت اینترنت تاثیر گذارند. Internet Cyclone برنامه ای قدرتمند برای بهینه سازی و تغییرات در رجیستری ویندوز که باعث افزایش سرعت اینترنت شما سازگاری با تمامی مودم های Dial-Up و اینترنت پر سرعتLAN, ISDN, CABLE, DSL است.

 

 

عضویت در رایان نیک
درباره ما
مطالبی جذاب درباره رایانه،بازیگران،اخبار روز دنیا ، دانلود نرم افزار ، دانلود جدیدترین آهنگ های پاپ ایرانی البته تمامی این امکانات در انجمن سایت برقرار خواهد بود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 375
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 1959
  • آی پی امروز : 121
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 193
  • باردید دیروز : 199
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,107
  • بازدید ماه : 1,107
  • بازدید سال : 44,268
  • بازدید کلی : 539,100
  • کدهای اختصاصی

    مترجم سایت

    آنلاین چکر یاهو
    بازی آنلاین

    بازی انلاین