loading...
همه چیز در مورد رایانه
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
رمیکس محسن چاوشی 1 606 modiryat
امیر علی 0 369 uesef
پیدا کردن مدل گوشی افراد از روی شماره تلفن همراه 0 502 modiryat
با ویژگی نظارت والدین (Parental Control) در ویندوز ۸ آشنا شوید 0 413 modiryat
چگونه کودکم را به درس خواندن علاقه مند کنم؟ 0 422 modiryat
دانلود آهنگ جدید حمید عسگری ، محسن یگانه ، سعید آسایش 0 420 modiryat
قشنگ ترین مرد دنیا 0 531 uesef
قشنگ ترین زن دنیا 0 567 uesef
دانلود اهنگ سالار وامیر مستر بابا دانلود 320 0 384 uesef
علی رضا حاکم 0 334 uesef
عکس لور فته فاکیوf 0 415 uesef
پیکان جوانان مدل92 0 352 uesef
عکس احمدرضا عابدزاده با کامران هومن 1 383 uesef
تصاویر لو رفته گوشی سونی اکسپریا هونامی با دوربین 20 مگاپیکسلی/ آیفون 5S 0 345 modiryat
دانلود آهنگ جدید محسن چاووشی با نام رویا . 1 448 pesarbad
جواب خودآزمایی های برنامه سازی دو فصل اول 0 1440 modiryat
تبديل صدای شروع ويندوز به آهنگ مورد نظر 0 348 modiryat
ارسال SMS بدون افتادن شماره برای فرد 0 479 modiryat
دانلود کتاب سخت افزار سوم کامپیوتر 0 292 modiryat
شناسایی فایلهای هک 3 868 amirahmadi

 

ویندوز 8.1 برای دانلود عرضه شد

دانلود نسخه نهایی از ویندوز 8.1 یا Windows Blue

نسخه نهایی از ویندوز جدید مایکروسافت بعد از ویندوز 8 که ویندوز 8.1 یا Windows Blue نام دارد منتشر شد.

از مهمترین تغییرات این ویندوز این است که به جای اینکه موس را به گوشه پایین و چپ صفحه برای ظاهر شدن دکمه دسترسی به منوی Start ببریم این قسمت به صورت ثابت در آن گوشه قرار گرفته است.

در ادامه مطلب با رایان نیک همراه باشید 

 

 

 

اگر کامپیوتر شما در حال انجام یک کار طولانی باشد (مثل دانلود یا تبدیل فرمت فیلم) ، شاید دوست داشته باشید سر ساعت مشخصی به صورت اتوماتیک خاموش شود. در این صورت میتوانید از نرم افزارهایی که مخصوص این کار هستند استفاده کنید.

 

یکی از این نرم افزار ها، Wise Auto Shutdown است. این نرم افزار میتواند کامپیوتر را طبق زمان بندی که شما تعیین میکنید به صورت اتوماتیک خاموش کند.

دانلود مجموعه چیت، رمز، و کد تقلب برای بازی ها

CheMax 13.9

 

 

حتما برای شما هم پیش آمده که در یکی از مراحل یک بازی کامپیوتری گیر کنید! ممکن است ساعت ها و حتی روزهای متوالی تلاش کنید ولی نتوانید مرحله مورد نظر را پشت سر بگذارید. این اتفاق مخصوصا در بازی های فکری بیشتر رخ میدهد.

 

حتی در بازی های اکشن هم گاهی آرزو میکنید که ای کاش نسوز بودید. یا قوی ترین اسلحه بازی را از همان ابتدا داشتید و خشاب های شما هم تمام نمیشد!

 

اگر شما هم از این دست بازیکنان هستید، این مطلب را از دست ندهید.

نرم افزار CheMax حاوی کدهای رمز و تقلب برای بیش از 6 هزار بازی مختلف است. کدهایی که میتواند مراحل را برای شما باز کند، شما را نسوز (God Mode) کند، اسلحه هایی با خشاب بی نهایت به شما بدهد، شما را نامرئی کند، و ...

 

نرم افزار Blueshoot نرم افزاری فوق العاده کاربردی است که به وسیله آن می توان از طریق بلوتوث پیامک فرستاد.به وسیله ی این نرم افزار که کاملا به صورت رایگان از سوی سایت سازنده ی آن منتشر شده است می توانید با بلوتوث خود به گوشی های دیگری که بلوتوث آنها روشن است پیام ارسال کنید.مزیتی که این نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه ارائه شده دارد عدم نیاز به نصب آن در گوشی یا گوشی هایی که قصد ارسال پیام به آنها را دارید می باشد.

 

 


 

با دانلود این نرم افزار می توانید سرعت اینترنت ADSL را افزایش دهید.

  cFosSpeed یک نرم افزار قدرتمند از کمپانی cFos Software GmbH  است که به کمک آن می توانید سرعت اینترنت خود را تا حد زیادی افزایش دهید و محدودیت های سرعت را از بین ببرید.
نرم افزار cFosSpeed برای کاربرانی که از اینترنت ADSL استفاده می کنند بسیار مفید است زیرا با کمک آن می توانند از تمام پهنای باند خود استفاده کنند و سریعتر فایل ها را دانلود کنند. این برنامه با کارایی فوق العاده ی خود کانکشن سیستم شما را بهینه سازی می کند.

 


نرم افزار روح یاب موبایل

Ghost Radar 2.3.2 نام برنامه ایست که تولید کننده آن مدعی می باشد که با توجه به سنسور های موجود در گوشی و و نصب این نرم افزار شما می توانید روح ها را شناسایی و در رادار این برنامه مشاهده نمایید.البته این نکته که سازنده برنامه در تعریف عملکرد برنامه میگوید : سنسور های داخل گوشی می تواند نوسانات کوانتومی را شناسایی کند و به صورت گرافیکی روی رادار نمایش دهد..شاید در مرحله اول فکر کنید این نرم افزار یک نرم افزار سرکاری یا شوخی است ولی بهتره خودتون امتحان کنید.توجه داشته باشید که نرم افزار برروی گوشی های دارای سیستم عامل آندروید نصب میگردد.برای دانلود و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید.

 
پسورد گذاری اندروید

 

پسورد گذاری و شخصی سازی موبایل امروزه بیش از پیش مهم بوده و هرچه گوشی های پیش رفته تر می شوند اطلاعات موجود روی گوشی های موبایل نیز بیشتر پس برای محافظت از این اطلاعات باید چه کرد.
نرم افزار Seal v1.3 یک نرم افزار امنیتی است که شما را در این امر تا حد زیادی به مقصودتان می رسناد.ایجاد قفل گذاری و شخصی سازی فایل ها داخل گوشیتان و پشورد گذاری روی نرم افزارهای دیگر یا میتوانید روی گوشی خود پترن بسیازید و انها را مخفی کنید.نرم افزار Seal v1.3 یکیاز ابزارهای مهم در گوشی های آندروید می باشد.قفل گذاری و پسورد گذاری روی فایلها و برنامه ها در Android تحت عنوان Seal v1.3 هم اکنون در سایت آماده برای دانلود می باشد.

 دانلود بازی  Moorhuhn Crazy Chicken Kart 2

مورهان نامی است که از طرف سازنده سری بازهای پرطرفدار جوجه دیوانه (Crazy Chicken) به شخصیت جذاب و دوست داشتنی این سری بازی ها اطلاق شده است، از اینرو تفاوتی در شیوه بازی و محیط و ویژگی های هر نسخه از بازی که با نام Moorhuhn و یا Crazy Chicken آغاز شده اند وجود ندارد. این بازی یک بازی مسابقه ای بسیار جذاب و دیدنی است.Moorhuhn Kart 2 مسیرهای جدیدی که هریک پر از شگفتی های منحصربفرد هستند را در محیطی کاملاً سه بعدی به شما ارائه می دهد تا با وجود مناظر مختلف و مراحل چالش برانگیز از رانندگی به همراه شخصیت دوست داشتنی خروس دیوانه لذت ببرید. بازی دارای ۴ حالت مختلف بوده و شما می توانید از میان شخصیت های جالب بازی، مسیرهای مختلف و حالت تک نفره یا دونفره، در مسابقه دلخواه خود شرکت کنید.

 دانلود جدیدترین نسخه بازی محبوب Trials 2

Trials 2 نام نسخه تازه از این سری بازی های محبوب میباشد. بار دیگر موتور سواران حرفه ای، سرسخت و شجاع بازگشته اند تا بار دیگر با انجام حرکات حیرت انگیز و خارق العاده خود، شما را سرگرم کنند. کنترل دقیق موتور و غلبه بر قوانین جاذبه در طول مسیر های صعب العبور بازی بزرگترین دل مشغولی شما خواهد بود که به لطف کنترل دقیق و کارآمد تعبیه شده در بازی، به دور از مشغله ای، همه نگاه ها معطوف مهارت های شما میگردد.

 

طراحی مراحل بازی باز هم بینظیر، فوق العاده و در یک کلام عالیست. مسیرها از ساده و ابتدایی تا مسیر هایی پیچیده با موانعی عظیم دسته بندی میشوند. لازم به ذکر است صداگذاری بازی نیز در شرایط مطلوبی به سر میبرد. بازی با حجمی معقول و نصب آسان خدمت شما همراهان همیشگی سایت مبین دانلود تقدیم میشود.

دانلود بازی مسابقه ای ماشین سواری - Pressure

پای خود را با فشار بر روی پدال گاز بگذارید! این بازی برای شما محیطی کلاسیک از بازی های قدیمی را با نگرشی جدید، با شور و هیجانی خاص ایجاد می کند. این بازی مملوء از شخصیت های دیوانه، بانمک و ویرانگر می باشد که آن ها در حالی که مسابقه می دهند سعی در ویران کردن دنیای اطراف خود به قیمت قهرمانی در مسابقه را دارند. چشمانی ریزبین، واکنش های سریع و تمرکز بر روی نقاط کوچک مهم ترین عوامل برای پیروزی شما در این مانور مسابقه ای می باشند.

 

 

از زمانی که بازهای کامپیوتری منتشر شد بازی های کامیون رانی از نمره ای ویژه برخوردار بوده اند . زیرا طرفداران این بازی بسیار زیاد بوده و هیجان این بازی ها هر کسی را به وج میاورد.Truck Racerبازیی نسبتا قدیمی اما محبوب و به یادماندنی میباشد که در ان کامیون رانان به مسابقه با یکدیگر میپردازند. امکانت خرید کامیون ها ،نقشه های مختلف ،برگزاری مسابقات در کشور های مختلف و گرافیک جذاب میتواند شما را مدت زیادی سرگرم خود کند. در ادامه مطلب میتوانید این بازی جذاب را به صورت رایگان دریافت کنید.

Papo & Yo داستانی راجع به پسری حوان با نام Quico و بهترین دوستش یعنی Monster می باشد. Monster یک هیولای بزرگ با دندان های تیز است اما Quico از بازی کردن با او نمی ترسد. Monster دارای مشکلات بسیار خطرناکی است. او به قورباغه های سمی معتاد است. زمانی که او یک قورباغه می بیند خشمگین می شود و در این لحظه هیچ کس من جمله Quico نیز در امان نیستند. اما هنوز Quico عاشق هیولا است و می خواهد او را نجات دهد.

 

Papo And Yo-FLT

 

Papo And Yo دانلود بازی Papo And Yo برای PC

 

 

Injustice: Gods Among Us XBOX360-SWAG

 

injustice gods among us screenshots cover small دانلود بازی Injustice: Gods Among Us برای XBOX360

 

بی شک یکی از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۳ در سبک مبارزه به بازار عرضه می شود Injustice : Gods Among Us ساخته استودیو Netherrealm است، در این بازی دیگر بازیکنان مورتال کمبات به چشم نمی خورند بلکه ؛ قهرمانان خیالی داستان ها و فیلم ها نقش آفرینمی می کنند. دیگر در این بازی، بازیکنان مورتال کمبات امثال ؛ Raiden , Liu Kang , Scorpion و دیگر بازیکنان در این بازی حضور ندارند. بازیکنانی که در این قسمت حضور دارند، بتمن و سوپرمن و قهرمان های خیالی داستان ها و فیلم ها هستند. شخصیت ها و محیط بازی کاملا سه بعدی است ولی مبارزه و نبردها در راستا دو بعدی است، اما این دلیل بر آن نیست که گرافیک بازی پایین است بلکه ؛ گرافیک بازی بسیار زیبا و طبیعی رونمایی شده است. ادبون خالق و مالک سری های مورتال کمبات و این سری سعی کرده است که تکنیک ها و تکنولوژی های مورتال کمبات را در بی عدالت خدایان ما جای بدهد و محبوبیت زیادی را به کاربران ببخشید. هکتور سانچز، تهیه کننده بازی های مورتال کمبات و این بازی نیز حرف ها و صحبت های ادبون را تایید کرد و این را اضافه کرد ” که این بازی نیز همانند ؛ دو بازی قبلی استودیو ما یعنی مورتال کمبات ۲۰۱۱ و DC Universe دارای داستان ها و خط داستانی جالب و زیبا و خاطره انگیز است “


بازی مورتال کومبات ( Mortal Kombat Trilogy ) یک بازی هیجانی و بسیار زیبا و جذاب دو نفره و یک نفره میباشد که شما با کارکتری که انتخاب میکنید باید جنگهای تن به تن را پیروز شوید. در این بازی میتوانید با استفاده از رمزها حرکات غیر عادی نیز انجام دهید تا موفق به شکست حریف شوید. هر کارکتر قدرت و حرکات منحصر به فرد خود را دارد. فرق این نسخه با نسخه های قبلی این بازی آن است که شما قادر خواهید بود کارکترهایی مانند Goro و Shaokahn و... که در ورژنهای قبلی امکان انتخاب آنها را نداشتید نیز برای خود انتخاب کنید.

(لینک دانلود مستقیم )

 

 

http://tiktk.rozblog.com/

آپدیت جدید بازی محبوب Resident Evil 6 عرضه شد. در این آپدیت شما می توانید بوسیله ی شخصیت های بازی Left 4 Dead 2 در حالت The Mercenaries: No Mercy به بازی بپردازید. همچنین مشکل Out of memory که در اثر تداخل با برخی از کارت گرافیک ها بود، برطرف شد. تعدادی از مشکلات جزئی نیز برطرف شده است. برای دانلود آپدیت می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Resident.Evil.6.Update.2.REPACK-RELOADED

 

RE6 pc cover small دانلود آپدیت جدید بازی Resident Evil 6: Update 2

 

 

 

I.G.I - I'm Going In از ژانر بازی های تیراندازی توسط قهرمان بازی است که توسط Innerloop Studios تولید شده و توسط کمپانی Eidos Interactive منتشر شده است. این بازی یکی از اولین بازی های کامپیوتری است که برای اولین بار به ویژگی های واقع گرایانه سلاح ها و موقعیت های مبارزه تاکتیکی، در آن توجه شده است. حمله به اردوگاه یکی از جذابترین بازی های اکشن در جهان به شمار می رود و در طول بازی شما باید از فکر خود استفاده کرده و دشمنانتان را با حوصله به خرج دادن کنار بگذارید. در طول بازی شما برای انجام ماموریت های مختلف به اردوگاه های دشمن نفوذ می کنید و با از سر راه برداشتن سربازان و کماندوهای دشمن، ماموریت های خود را به پایان برسانید.

 

Windows XP دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Pro SP3 (x86) April 2013

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا ۱۳٫۰۴٫۲۰۱۳ برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

 

 

Autodesk 3ds max v2014 حرفه ای ترین ابزار طراحی 3 بعدی AUTODESK 3DSMAX V2014

 

Autodesk 3ds Max – به جرات می توان گفت تری دی مکس یکی از بهترین نرم افزارهای مدل سازی سه بعدی در دنیا می باشد که قابلیت های این نرم افزار بسیار متعدد می باشد و در صنعت های مختلفی مانند بازی سازی ، مدل سازی ۳D ، انیمیشن سازی و … کاربرد دارد . این نرم‌افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری هست سالهاست که توسط کمپانی های میانجی متفاوت نظیر Yost , Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شد.امکانات بسبار گسترده و کارایی به نسبت آسان و همچنین ساز گاری با plugin های third-party متعدد از مزایای این نرم افزار قوی هست. به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده میشود و بزرگترین قابلیتش امکانات خوب مدل سازی است.این نرم افزار همچنین دارای سیستم آنالیز نور indirect illumination & radiosity سیستم ذره particle system بسیار قدرتمنده که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد میکند.زبان برنامه نویسی این نرم افزاره که MAXscript نام داره و قابلیت های برنامه رو دوچندان می کند.

 

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده April 2013 |

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون آپدیت تا Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 April 2013

 ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ ۰۹٫۰۴٫۲۰۱۳، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است.  این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

انالیز سخت افزاری با SiSoftware Sandra Professional Business 2012.01.18.10

 

| نسخه جدید SiSoftware Sandra Personal Business 2013.01.19.41 جایگزین نسخه قبلی نرم افزار شد |

SandraPro EnterPrise یک دستیار خوب و حرفه ایست که به شما در امر آنالیز،عیب یابی و گرفتن گزارش از وضعیت سخت افزار کامپیوتر کمک می کند. این نرم افزار اطلاعات بسیار زیادی در مورد نرم افزار و سخت افزار سیستم در اختیارتان قرار می دهد به طوری که میشود ادعا نمود ، اطلاعات این برنامه از نظر صحت و دقت، در هیچ کاتالوگی موجود نمی باشد.شما به کمک این برنامه میتوانید سیستم خودتان رو آنالیز نمائید. به طور مثال کارایی CPU خودتان را بسنجید و آگاهی یابید که نسبت به سخت افزارهای دیگر (cpu) چگونه کار میکند.
چنانچه به تازگی کامپیوتر خریده اید و اطلاع ندارید که فروشنده از چه قطعاتی در سیستم شما استفاده کرده که به دلیل گارانتی بودن سیستم حق باز کردن کیس را نداشته باشید، تنها راه این می باشد که از یک همچین نرم افزاری استفاده نمائید که به همه جزییات مربوط به سیستم دسترسی داشته باشید! این برنامه همچنین امکانات چک کردن و بررسی اکثر سخت افزار ها را داده و همچنین قابلیت تست و تشخیص قطعات نیمه خراب و خراب را از هم دارا می باشد. 

 

www.clickkon.com 

نرم افزار فرهنگ لغت معین با ظاهری ساده اما رابط کاربری مناسب میتواند تجلی بخش گوشه ای کوچک از سرچشمه ی ارزشمند زبان پارسی در دنیای مجازی باشد. این نرم افزار نخستین دیکشنری پارسی به پارسی تحت ویندوز میباشد و تاکنون مشابه آن وجود نداشته است و قریب به 43000 واژه دارد !
دکتر محمد معین معتقد بود که هیچ فرهنگ کاملی کار یک تن نباید باشد و نمی‌تواند باشد. معین در فرهنگ خود از ۳۰۰ هزار فیش که با همکاری گروهی از دوستان فاضل و بالغ بر ۴۰۰ دانشجو در طی ۲۰ سال فراهم کرده استفاده کرده‌است.

 

 

AV Voice Changer Software Gold Edition 7.0.37 نرم افزاری قوی و جالب جهت تغییر صدامیباشد. شما می توانید با این نرم افزار به تغییر صدای خود در هنگام چت کردن و… بپردازید. و افکت های گوناگونی که این نرم افزار بر روی صدای شما می گذارد قادر خواهید بود صدای خود را به شکل های مختلف تغییر داده و در زمینه های مختلفی مانند : صدا گذاری بر روی کلیپ های تصویری، گفتگو صوتی در محیط های چت و جلوگیری از فاش شدن هویت اصلی شما، فرستادن Email های صوتی و … استفاده کنید. به وسیله نسخه Diamond این نرم افزار با بهره گیری از محیطی حرفه ای و پیشرفته و با استفاده از افکت ها و جلوه های ویژه بسیاری که به صدای شما می دهد حتی می توانید صدای خود را صدای بازیگران مشهور سینما و یا دیگر افراد مشهور تبدیل کنید. 

 

 

Reallusion CrazyTalk Pro 7.11 متحرک سازی حرفه ای با Reallusion CrazyTalk Pro 7.11

 

برنامه Reallusion CrazyTalk PRO نرم افزاری است از شرکت reallusion که این قدرت را به شما می دهد تا عکس های بی روح و بی جان خود را وادار به صحبت کردن نمایید. این نرم افزار با قابلیت های منحصر به فرد این امکان را دارا می باشد تا با ایجاد تغییرات و اعمال افکت های مختلف در اعضای یک صورت ثابت در یک عکس آن را به حرکت وا دارد.به کمک این نرم افزار شما قادرید تصاویر و کاراکتر های سخنگو ایجاد نمایید و از این کاراکتر های و یا تصاویر سخنگو در فایل های ویدئویی شخصی ، وب سایت ها (جهت ساخت بنرها و تبلیغات سخنگو) ، تلفن همراه و یا در پروژه های خود به عنوان ارائه دهنده پروژه استفاده کنید.

همچنین امکان ارسال پیام های صوتی خود به صورت انیمیشن در پست های الکترونیکی و یا در کارت های تبریک و … را مهیا می سازد. برای انجام امور فوق کافیست یک عکس دیجیتالی را به همراه یک فایل صوتی (audio) وارد این نرم افزار نموده و با کمک ابزارهای جادویی این نرم افزار قادر به متحرک سازی تصویر خواهید بود. همچنین محیط نرم افزار طوری است که براحتی می توانید حرکت لب و چشمان کاراکتر را با فایل صوتی هماهنگ نمایید. به کمک امکان مدیریتی که این نرم افزار در اختیارتان می گذارد قادر به هماهنگی میان مجموعه ای از تصاویر و پیام های صوتی نیز می باشید.

دانلود نرم افزار مدیریت و بهینه ساز در ویندوز 7 - Windows 7 Manager 4.1 Final

 
| نسخه جدید Windows 7 Manager 4.2.4 Final جایگزین نسخه قبلی شد|
مطمئنا ویندوز 7 با ارائه رسمی خود توانست نام خود را به عنوان یکی از موفق ترین ها از نسل های مختلف سیستم عامل ویندوز تبدیل شود. این سیستم عامل نسل جدید توانست تا شکست های ویندوز ویستا  را به دست فراموشی بسپارد و امروز اکثر کاربران از این سیستم عامل  استفاده می کنند چون سرعت بسیار مناسبی دارد و با اکثر سخت افزارها هم به راحتی هماهنگ می شود ؛ این در حالی است که به مراتب بسیار پایدار هم عمل می کند اما بازهم ایراداتی به آن وارد است که می توان این ایرادات کوچک را هم با نرم افزارهای مختلف جبران کرد. Yamicsoft Windows 7 Manager نام نرم افزاری قدرتمند که برای سیستم عامل ویندوز 7  طراحی شده تا بتواند کم و کسری های این ویندوز را تا حدود زیادی جبران کند. بهینه سازی  و حذف فایل های اضافی می تواند نقش مهمی را در افزایش کارآیی این ویندوز ایفا کند. این system utility قدرتمند با ترفند های مختلف که مجموع آن ها به 30 تابع می رسد نهایت کارآیی را به کاربران هدیه دهد. بخش های مختلف Yamicsoft Windows 7 Manager به 7 دسته کلی تقسیم بندی می شوند که به شرح ذیل هستند.

پاکسازی و بهینه سازی سیستم به صورت حرفه ای با CCleaner v3.24.1850

 

| نسخه جدید CCleaner v4.00.4064 جایگزین نسخه قبلی شد|
CCleaner نام نرم افزاری مشهور و کاربردی می باشد . این نرم افزار توانایی این را به کاربران خود می دهد که بدون تلف کردن وقت خود اقدام به پاک کردن Temporary Internet File و Cookies و History و... نمایید . همچنین شما می توانید اقدام به پاک نمودن رجیستری و تمیز نمودن آن کنید . این اقدام بسیار ساده ولی در عین حال پیشرفته و حرفه ای می باشد. این عمل باعث سریعترین شدن سرعت سیستم شما شده و لازم به ذکر است این نرم افزار به طور خودسر هیچ اطلاعاتی را پاک نمی کند و همه فرایندها طبق دستور و اجازه شما انجام خواهد شد . به تازگی قسمت به این نرم افزار اضافه شده است که می تواند برنامه های نصبی شما را نیز به طور کامل حذف کند و هیچ اطلاعاتی را در قسمت های مختلف سیستم باقی نگذارد . البته خود ویندوز بخشی به نام Add Or Remove Program دارد ، ولی این بخش هیچ وقت کامل نبوده و همیشه باعث به وجود آمدن مشکلات می شود ، چرا که همه اثرات برنامه ها را به طور کامل حذف نمی کند و باعث به وجود آمدن خطاها می شود . 

 

 

CloneDVD 2.9.3.0 نام نرم افزار قدرتمند ی است که به کمک  آن میتوانید از دی وی دی ها و سی های خود نسخه پشتیبان ISO تهیه کنید و هر زمان که خواستید آن را بر روی دی وی دی خام رایت کنید و یک کپی برابر اصل داشته باشید. این نرم افزار قدرتمند با استفاده الگو هایی سکتور های خراب را میخواند و با بهترین کیفیت دی وی دی های سالمی را به شما تحویل میدهد.

 

WWW.CLICKKON.COM

 

Express Burn یک نرم افزار جدید ویژه و پرقدرت با حجمی بسیار مناسب برای سیستم عامل ویندوز می باشد. بوسیله این نرم افزار می توانید فایل های ISO ساخته و یا هرگونه اطلاعاتی را که می خواهید به آسانی بروی دی وی دی (۴٫۷ گیگابایت) یا بلوری (۲۵ گیگابایت / ۵۰ گیگابایت) رایت نمائید و برای خود یا دیگران استفاده کنید. این نرم افزار دارای حجمی کم ، کارایی بالا و رابط کاربری ساده میباشد و بر روی تمامی ویندوزها اعم از XP ، ویستا و 7 قابل نصب میباشد.

با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد.

؛ می دانید كه برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری همیشه یك مشكل وجود دارد و آن اینكه گاهی نرم افزار شما از فرمتی پشتیبانی نمی كند و یا اینكه نصبش فضای زیادی را اشغال می كند و بسیاری از مشكلات دیگر كه حتماً تا حالا با آنها برخورد داشته اید.

اما نرم افزار كوچك و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش كند.

 

 

winamp پخش حرفه ای مالتی مدیا با Winamp Pro v5.7.3363

 

Winamp یک نرم افزار چند رسانه ای سریع، قابل انعطاف و ایجاد صدا با بهترین کیفیت آن برای ویندوز میباشد. نرم افزار Winamp قادر به پشتیبانی خیلی از فایل های صوتی (MP3, OGG, AAC, WAV, MOD, XM, S3M, IT, MIDI و..) و فایل های ویدئویی (AVI, ASF, MPEG, NSV) است. مثل تمام ورژن های آن قادر به پشتیبانی از ظاهر کلاسیک و پوسته های بسیار زیبا که به صورت رایگان در سایت آن موجود است، تجسم های شنیداری (رقص نور) بسیار زیبا و خیالی، یک کتابخانه قوی برای دسته بندی صوت ها، پشتیبانی از رادیو و تلویزین اینترنتی، ایجاد سی دی های صوتی و رایت سی دی از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد و همچنین برای این نرم افزار اسکین پوسته های مختلف قرار داده ایم امید است با دریافت این نرم افزار قدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری لذت کافی برده باشید. 

 

 

 

 

 

FutureDecks DJ Pro دیجی و میکس موسیقی با FutureDecks DJ Pro 3.6.1

FutureDecks DJ pro نام نرم افزاری برتر برای دیجی ها می باشد که با آخرین ویژگی های دنیای امروز دیجی ها که هم پاسخگوی نیاز دیجی های حرفه ای و هم دیجی های درحال رشد باشد ساخته شده است. این نرم افزار می تواند در تمامی منظورها همراه دیجی ها باشد، از دیجی هایی که در خانه ی خود کار می کنند تا ریمیکس ها و میکس های مورد علاقه ی خود را بسازند تا دیجی های حرفه ای که در کلاب ها فعالیت می کنند و همچنین برای دیجی هایی که در اجراهای زنده کار می کنند. با توجه به تعداد بیشماری ویژگی های پیشرفته و منعطف، هیچ چیزی مانع از خلاقیت شما در موسیقی نخواهد شد، مگر ذهن خود شما.

 

 

VLC حرفه ای ترین پلیر دنیا با نام VLC media player 2.0.6 Final

 

VLC Media Player نرم افزاری کامل جهت پخش و اجرای فایلهای صوتی و تصویری و مورد استفاده برای کلیه فرمت های تصویری که کاربر امکان لذت بردن از فایلهای MultiMedia با تقریبا هر پسوندی را دارد. VLC Media Playerیک مدیا پلیر قوی و کم حجم است که تقریبا اکثر فرمت های رایج را بدون احتیاج به هیچ کدک اضافه ای پخش میکند. این برنامه همچنین قابلیت پخش DVD, VCD و Audio CD را دارد. شما با این برنامه به راحتی میتوانید از زیرنویس های موجود در اینترنت برای فیلمهای مختلف استفاده کنید.یکی دیگر از قابلیتهای این برنامه این است که به شما اجازه میدهد تا با استفاده از شبکه پر سرعت(IPv4, IPv6) و Vlc به عنوان سرور، فایل های مدیای خودتان را روی شبکه پخش کنید. مهمترین نکته در مورد این برنامه این است که VLC Media Player به صورت Open Source هست و شما می توانید کد برنامه رو از سایت این برنامه بگیرد و همچنین این برنامه برای سیستم عامل های به غیر از ویندوز از جمله برای Mac OS و Linux از جمله SUSE , Red Hat, Ubuntu و… هم نوشته شده است و قابل نصب بر روی تمام ویندوز ها میباشد.

نهایت سرعت وبگردی با نسخه جدید مرورگر محبوب اپرا – Opera v10.0 build 1691

| نسخه جدید Opera 12.10.1748 final جایگزین نسخه قبلی شد |
امروزه در میان نرم افزارهای اینترنتی می توان تعداد زیادی از برنامه های مرورگر وب را یافت.به کمک این نرم افزارها می توان از وب سایت ها در اینترنت بازدید کرده ، فایل های مورد نظر خود را دانلود کنید. در واقع استفاده از اینترنت بدون مرورگر های تقریبا امری محال است. مرورگر های متفاوتی را می توان در اینترنت یافت. از میان آن ها تعداد محدودی هستند که در میان کاربران محبوب هستند. Internet Explorer که مرورگر پیش فرض سیستم عامل ویندوز می باشد ، Mozilla FireFox که بزرگترین رقیب برای Internet Explorer محسوب می شود و تقریبا در این بازی برد را بدست آورده است . و مرورگر دیگری به نام Operaکه دارای طرفداران زیادی در سطح وب است و از لحاظ امکانات از هر دو آن دو از دید بسیاری پیش است می باشد.

 

در این پست قصد داریم نرم افزار Offline Explorer Enterpriseرا برای شما کاربران معرفی کنیم ایا تا کنون به فکر این بوده اید که یک سایت را با کلیه محتویات دانلود کنید ؟ محتویات سایت اعم از عکس ها متن ها ،فلش ها ،فیلم ها و صدا ها، و البته کل سایت را بصورت یکجا دانلود کنید ؟این نرم افزار به شما این قابلیت را عرضه میکند .Offline Explorer Enterpriseشمارا قادر می کند که بخشی از سایت را که دوست دارید دانلود کنید و ویرایش کنید و به صورت افلاین مورد استفاده قرار دهید.

این نرم افزار کاربردی را برای شما کاربران به صورت کاملا رایگان اماده کردیم

 

WWW.CLICKKON.COM

 

 

Autorun (اتوران) که همه آن را یک ویروس می شناسیم در واقع یک فایل سیستمی خود ویندوز استکه به راحتی آلوده می شود و از طریق فلش مموری و عوامل مخرب موجود در آن را در کامپیوتر اجرا میشود و باعث اختلال در درایوها و بخصوص در فلش مموری میشود. اما برای اینکه بتوان از عملکرد این فایل یا همان ویروس اتوران در سیستم جلوگیری نمود می بایست به همراه آنتی ویروس نرم افزار دیگری را نصب کرد تا بتواند autorun.inf که در فلش است را پاک کند.

Autorun Virus Remover نرم افزار کوچک و سریعی می باشد که می تواند هزاران نوع آلودگی، مخصوصا از نوع AutoRun را تشخیص داده و شما را از شر این ویروس خلاص نماید. به محض اجرا نرم افزار به صورت Memory Resident مقیم در حافظه قرار گرفته و آیکون آن در کنار ساعت نمایش داده می شود و از آن پس به عملکرد این نوع فایل ها نظارت کامل دارد.

آنتی ویروس قوی و ایرانی" شید "با تلفیق دو موتور به همراه استفاده از تکنولوژی های جدید بهترین گزینه برای کاربران خانگی در ایران است.

 آنتی ویروس قوی و ایرانی "شید"، ضد ویروس شید با تلفیق دو موتور، استفاده از تکنولوژی های جدید سرعت بخش، محیطی ساده و بروزرسانی بدون در دسترس بهترین گزینه برای کاربران خانگی در ایران است.

قدرت ضد ویروس شید به علت استفاده همزمان از دو موتور خارجی بسیار بالا است. در واقع با تلفیق دو موتور نقاط ضعف موتور ها پوشیده شده و نقاط قوت آنها به هم اضافه می‌شوند.

همینطور از آنجایی که هر موتور از روش های خاصی برای یافتن ویروس های ناشناخته استفاده می‌کند، استفاده همزمان آنها باعث شناسایی بالاتر ویروس های ناشناخته نیز می‌شود. مدت زمان بین تولید ویروس و زمانی که ویروس شناسایی می شود نیز کوتاه تر می‌شود.

در آخر ضد ویروس شید شامل سیستم محافظت از یواس‌بی است که از آلودگی از طریق درایوهای فلش جلوگیری می‌کند.


نسخه جدید نرم افزار امنیتی قدرتمند ESET Smart Security v5.0.84.0
| نسخه جدید  Nod32-ESET Smart Security 6.0.316.0 Final جایگزین نسخه قبلی شد|
در فضای مجازی امروز که می توان بزرگترین برخورد افکارهای مختلف جهانی با یکدیگر در این دنیای مجازی یعنی اینترنت و وب رخ می دهد باید به مسائلی مانند امنیت نیز توجه کرد . از طرفی انواع تبادل اطلاعات از طریق CD/DVD ها و فلش دیسک ها و ... این موضوع را پررنگ تر نشان می دهد . امنیت در اینترنت و امنیت برای محافظت از رایانه و جلوگیری از آلوده شدن به انواع ویروس ها و تروجان ها و کرم های اینترنتی یکی از دغدغه های کاربران شده است . این ویروس ها اغلب از طریق اینترنت و تبادل اطلاعات از راه های مختلف به رایانه کاربر منتقل می شود . شرکت Eset یکی از شرکت های معروف امنیتی بوده که در زمینه ساخت آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی تجربه ها و فعالیت های زیادی دارد . به همین دلیل سایت پاتوق یو قصد معرفی نرم افزار Smart Security این شرکت را دارد که کاملترین نرم افزار امنیتی می باشد . 
Eset Smart Secutiry  کامل ترین محصول امنیتی شرکت Eset می باشد که در آن تمام قابلیت های یک برنامه امنیتی مانند آنتی ویروس، آنتی اسپای ور و فایروال را جمع آوری کرده است . این محصول شرکت Eset یکی از پرطرفدارترین ها می باشد . یکی از دلایل موفقیت این نرم افزار این است که این نسخه دارای تمام ابزارهای لازم برای یک کاربر که هم می خواهد سیستمش در برابر ویروس های رایانه ای و فایل های مخرب اینترنتی محفوظ باشد ، بسیار مناسب است . در ضمن استفاده کم از سیستم و کم نشدن سرعت سیستم و هنگ نکردن پیاپی سیستم در هنگامی که آنتی ویروس در حال فعالیت می باشد ، باعث شده که کاربر احساس راحتی را در هنگام استفاده از یک آنتی ویروس قوی و سبک را به این نرم افزار داشته باشد . در این دنیای پر از ویروس استفاده از چنین برنامه هایی ضروری می باشد . با نرم افزار Eset Smart Secuirty دیگر نگران ورود ویروس های رایانه و اینترنتی نباشید . این نرم افزار در هر لحظه سیستم شما را چک کرده و دیگر نیازی نیست شما خودتان بخش های مختلف سیستم را هر لحظه اسکن کنید . با Live Scan نود32 دیگر احتیاجی به این کارها نیست . این نرم افزار آخرین نسخه می باشد که در دیتابیس آن روش های شناسایی و از بین بردن آخرین ویروس های رایانه ای قرار دارد . در ضمن حجم آپدیدت های این نرم افزار بسیار پایین بوده و شما توانایی آپدیدت روزانه این برنامه امنیتی را دارید .

 

وکتور های بسیار زیبا و کاربرد و با کیفیت جهت استفاده در طراحی های مربوط به تولد که میتواند در زیبای طراحی گرافیست ها بسیار موثر باشد. این وکتورها با فرمت EPS که در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ قابل استفاده هستند ، به همراه یک فایل به عنوان پیش نمایش با فرمت JPG که از این فایل به تنهایی نیز میتوان استفاده کرد ، عرضه شده اند. وکتورها با توجه به اهمیتشان میتوانند با سایزهای بسیار بالا مورد استفاده قرار بگیرند. 

Wondershare Video Editor 3.1.1 برنامه ای ساده برای ویرایش فیلم های شماست . این برنامه با تمامی ابزارهایش شما را قادر میسازد تا فیلم خود را در حد یک فیلم حرفه ای ویرایش کنید . این برنامه قادر است فیلم های شما را بر روی شبکه های اجتماعی و سرویس های اشتراک ویدئو به اشتراک بگزارد تا لحظات خود را با دیگران تقسیم کنید همچنین این برنامه توانایی ذخیره فیلم را بر روی دستگاهای دیگه مانند Ipod و .. همچنین رایت به صورت CD و DVD را دارا میباشد  .

دانلود aurora-3d-presentation

 

Aurora 3D Presentation 13.02.25 نرم افزاری حرفه ای جهت طراحی اسلاید شو های سه بعدی می باشد. شما میتوانید با استفده از این نرم افزار به آسانی تمام تنها با اضافه نمودن متن ، عکس کلیپ و … اسلاید شو های سه بعدی در مدل های گوناگون ایجاد نمائید.یکی از قابلیت های جذاب این نرم افزار قابلیت اضافه کردن موزیک به اسلاید ها می باشد. این نرم افزار با دارا بودن محیط کاربر پسند و آسان این امکان را به کاربر میدهد که بدون داشتن هیچ گونه دانش خاصی در زمینه طراحی و برنامه نویسی قادر به ایجاد طرح های مختلف اسلایدشو باشد! از قابلیت های این نرم افزار حرفه ای میتوان به ایجاد متن های دو بعدی و سه بعدی و سبک دهی به آن ، قابلیت تنظیم رنگ و بافت تصاویر ، قابلیت فراخوانی فرمت های *. mpg, *. avi, *. flv, *. mp4 ، قابلیت ایجاد پس زمینه هیا پویا ، قابلیت فراخوانی تکسچرها و مدل های سه بعدی ، قابلیت فراخوانی فرمت های سه بعدی (* .۳ ds, *. Obj, *. Xml, *. Ase, *. Ply, *. Dxf, *. Ms3d, *. Lwo, *. Lws, *, ac, *. blend ، قابلیت استفاده از اشکال هندسی و … اشاره کرد. 

MP3Resizer نرم افزاری فوق العاده قوی و پر کاربرد جهت کم کردن حجم فایلهای صوتی مانند Mp3 ، Wav و... میباشد. این نرم افزار حجمی نزدیک به 1.5 مگابایت دارد و در عین کم حجمی کارایی فوق العاده بالایی دارد. WWW.CLICKKON.COM

با نرم افزار Process Lasso Pro 6.0.2.58 میزان پاسخ دهی و پایداری کامپیوتر خود را افزایش دهید.

؛ این نرم افزار از فناوری منحصر به فرد و جدیدی بهره می برد که این امکان را برای شما فراهم می کند تا میزان پاسخ دهی و پایداری کامپیوتر خود را افزایش دهید. در کل اگر بگوييم؛ سیستم عامل ویندوز، از لحاظ طراحی به برنامه ها اجازه می دهد تا بدون هیچ محدودیتی پردازنده شما را به خود اختصاص دهند که نهایتا به قفل نمودن و یا هنگ کردن سیستم می انجامد.
توضيحات نرم افزار:

نرم افزار PROCESS LASSO بصورت هوشمند اولویت برنامه های درحال اجرا را تنظیم می نماید تا رفتارهای غیر عادی از سوی این برنامه ها و یا استفاده بیش از اندازه منابع سیستمی توسط پردازه های فعال ، توانایی شما در کنترل و استفاده از سیستم خود را دچار مشکل ننماید.

 

alt

 

 

AviDemux نرم افزاری حرفه ای و قدرتمند در زمینه ویرایش فایل های تصویری می باشد. این نرم افزار در یک هسته اصلی با قابلیت نصب بر روی ۴ سیستم عامل معروف شامل Windows , Linux , MacOs , Bsd کد نویسی شده است. AviDemux قابلیت برش فایل های تصویری و افکت گذاری بر روی آن را دارا می باشد و همچنین این نرم افزار توانایی پشتیبانی از پسوند های M-JPEG, MPEG, DivX, Xvid, huffyuv, WMA را نیز دارا می باشد. AviDemux  با دارا بودن رابط گرافیکی ساده و زیبا توانسته در زمینه میکس و مونتاژ طرفداران زیادی را کسب نماید.اگر شما هم مانند بسیاری ازکاربران رایانه به دنبال یک نرم افزار جهت ویرایش و افکت گذاری فایل های تصویری می باشید و یا در زمینه شغلی خود همه روزه با میکس و مونتاژ در تعامل هستید ما به شما استفاده از این نرم افزار رایگان ولی با امکاناتی بیش از نرم افزار های غیر رایگان را پیشنهاد می کنیم.

با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و آغاز سال 1392 ، تقویم کامل و زیبای سال 92 را به صورت تصاویر پس زمینه برای شما عزیزان  آماده کرده ایم. این تقویم با فرمت JPG و کیفیت HD بوده و برای هر ماه از سال یک عکس زیبای مرتبط با فصل ارائه شده است.

WWW.CLICKKON.COM

دانلود نرم افزار

 

Internet Download Manager نرم افزار اینترنت دانلود منیجر یکی از قویترین نه بلکه قویترین و بهترین نرم افزار دانلود می باشد. نرم افزار IDM می تواند سرعت دانلود شما را تا ۵ برابر یا %۵۰۰ افزایش دهد. نرم افزار Internet Download Manager با تمامی مرورگرها و سیستم عامل های موجود سازگاری کامل را دارد. با نصب نرم افزار IDM به راحتی از سایتهای YouTubeGoogle Video, MySpaceTV دانلود کنید.همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق برنامه Internet Download Manager می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید. از ویژگی های نرم افزار IDM می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمان بدنی دانلود ها و … اشاره کرد


 اگر شما هم یکی از کاربران استفاده کننده از اینترنت Dial-up هستید، حتما از سرعت پایین آن ناراضی هستيد. امروز به شما نرم افزاري را معرفي مي كنيم كه بتوانيد كمي اين سرعت كم را بهبود ببخشيد.

عوامل زیادی مانند تنظیمات غلط نرم افزارها، نصب نبودن صحیح درایورها و … در پایین آمدن سرعت اینترنت تاثیر گذارند. Internet Cyclone برنامه ای قدرتمند برای بهینه سازی و تغییرات در رجیستری ویندوز که باعث افزایش سرعت اینترنت شما سازگاری با تمامی مودم های Dial-Up و اینترنت پر سرعتLAN, ISDN, CABLE, DSL است.

 

 

عضویت در رایان نیک

تعداد صفحات : 2

درباره ما
مطالبی جذاب درباره رایانه،بازیگران،اخبار روز دنیا ، دانلود نرم افزار ، دانلود جدیدترین آهنگ های پاپ ایرانی البته تمامی این امکانات در انجمن سایت برقرار خواهد بود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 375
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 1959
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 159
  • باردید دیروز : 199
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,073
  • بازدید ماه : 1,073
  • بازدید سال : 44,234
  • بازدید کلی : 539,066
  • کدهای اختصاصی

    مترجم سایت

    آنلاین چکر یاهو
    بازی آنلاین

    بازی انلاین