loading...
همه چیز در مورد رایانه
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
رمیکس محسن چاوشی 1 606 modiryat
امیر علی 0 370 uesef
پیدا کردن مدل گوشی افراد از روی شماره تلفن همراه 0 502 modiryat
با ویژگی نظارت والدین (Parental Control) در ویندوز ۸ آشنا شوید 0 413 modiryat
چگونه کودکم را به درس خواندن علاقه مند کنم؟ 0 422 modiryat
دانلود آهنگ جدید حمید عسگری ، محسن یگانه ، سعید آسایش 0 420 modiryat
قشنگ ترین مرد دنیا 0 532 uesef
قشنگ ترین زن دنیا 0 567 uesef
دانلود اهنگ سالار وامیر مستر بابا دانلود 320 0 385 uesef
علی رضا حاکم 0 334 uesef
عکس لور فته فاکیوf 0 415 uesef
پیکان جوانان مدل92 0 352 uesef
عکس احمدرضا عابدزاده با کامران هومن 1 384 uesef
تصاویر لو رفته گوشی سونی اکسپریا هونامی با دوربین 20 مگاپیکسلی/ آیفون 5S 0 346 modiryat
دانلود آهنگ جدید محسن چاووشی با نام رویا . 1 448 pesarbad
جواب خودآزمایی های برنامه سازی دو فصل اول 0 1441 modiryat
تبديل صدای شروع ويندوز به آهنگ مورد نظر 0 348 modiryat
ارسال SMS بدون افتادن شماره برای فرد 0 479 modiryat
دانلود کتاب سخت افزار سوم کامپیوتر 0 292 modiryat
شناسایی فایلهای هک 3 868 amirahmadi

Wireless Network Watcher نرم افزاری کوچک و سبک برای نمایش کامپیوترهای متصل به شبکه وایرلس شما به همراه جزئیات مناسب می باشد. این نرم افزار سبک بدون درگیر نمودن فضای رم و سی پی یو کاربر میتواند کامپیوتر و افراد متصل به شبکه وایرلس را نمایش دهد به همراه نمایش جزئیاتی نظیر mac address هر کامپیوتر متصل،نام کامیپوتر متصل شده،نمایش Ip فرد متصل شده،نمایش سخت افزار مودم شبکه فرد متصل شده و جزئیات کامپیوتر و… . نمایش زمان و تاریخ اتصال و همچنین بررسی اینکه سیستمی مشخصی چندبار به وایرلس شما متصل شده است نیز از دیگر امکانات نرم افزار می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند اطلاعات بدست آمده در قالب فایل های HTML, XML, CSV و فایل متنی را به شما خروجی دهد تا نسبت به ذخیره سازی انها اقدام کنید. این نرم افزار در بخش system try فعال می شود و میتواند هرلحظه قطع و اتصال سیستم جدید را به کاربر با صدا و هشدار اطلاع دهد. 

 

 


برای دسترسی و مدیریت رایانه از راه دور، راه‌های بسیاری وجود دارد. مثلاً نرم‌افزارهای VNC و TeamViewer جزو رایج‌ترین روش‌های کنترل رایانه از راه دور به شمار می‌روند .اما اگر شما به مرورگر کروم دسترسی دارید، نیاز به نصب هیچ ابزار دیگری برای این کار نخواهید داشت.

 


تنها کافی است یک برنامه بسیار سبک را بر روی سیستم خود نصب کنید تا از این به بعد دیگر نگران سوء استفاده هکران از اینترنت شما نباشید و هر گاه غریبه‌ها قصد استفاده از اینترنت شما را داشتند، نرم افزار به شما هشدار دهد.

http://tangestandl.rozup.ir/Documents/plug-in/namayesh-ip/500px_IP.svg_.png

 تغییر IP Address یکی از متداول‌ترین تکنیک‌های کاربران شبکه محسوب می‌شود. دلایلی مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. در این قسمت از سری «کوتاه اما کاربردی» با روشی آسان برای تغییر IP آشنا خواهیم شد.

تغییر ‌IP معمولاً به کمک سرویس‌های واسطه انجام می‌شود، اما اگر علاقمند هستید، خودتان نیز می‌توانید این کار را انجام دهید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

TeamViewer v8.0.18051 نرم افزاری کاربردی است که می توانید با آن از راه دور به رایانه خود متصل شوید.

 


 

 نرم افزار TeamViewer ابزاری قدرتمند در زمینه کنترل از راه دور انواع کامپیوتر ها می باشد. این نرم افزار دارای مدیریت بانک اطلاعاتی است که می تواند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین شامل ورود به سیستم پیچیده و گزارش عملکرد خود برای اتصال به شبکه می باشد.

این نرم افزار راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید.

 

 

اوراکل امروز سه شنبه 128 وصله امنیتی برای محصولات نرم افزاری منتشر کرد و امیدوار است بسیاری از حفره های جاوا و ... پوشانده شوند. 4 وصله مروبط به 4 حفره بزرگ در محصولات جاوا است که اجازه می دهد تا حمله کنندگان بدون وارد کردن یوزرنیم و پسورد، وارد دیتابیس شوند.
29 وصله امنیتی دیگر مربوط به محصولات اوراکل  Fusion Middleware است که در 22 مورد حمله کننده بدون اجازه وارد سیستم می شود و بخشهایی مانندOracle HTTP Server، JRockit، WebCenter و Weblofic را تحت تاثیر قرار می دهد.
با سلام خدمت دوستان عزیز در این فیلم آموزشی میتونید هک کردن با نرم افزار ARMITAGE رو یاد بگیرید امیدوارم براتون جالب باشه.
برای استفاده از این آموزش نیاز به نرم افزار هک دارین که میتونید با رفتن به ادامه مطلب دانلود کنید

از منوی Start گزینه Run را انتخاب كنید و Regedit را تایپ كنید تا داخل محیط ویرایش ریجستری شوید حالا به این كلیك در ریجستری بروید :HKEY_CURRENT_USERSoftwareYahooPager 
و روی 
Save Password دو بار كلید كنید و عدد 100 را در آن تایپ كنید و OK بزنید حالا
یاهو مسنجر را نگاه كنید آخرین 
ID و Password ID می بینید می توانید باآن LOGIN 
بشوید ......

حتما نقشه های معروف و جالب شرکت Sygic را می شناسید. این نقشه ها برای کشور های مختلفی نوشته شده و مرتب آپدیت می شود. می توانید این برنامه مسیریاب را برای ایران دانلود کنید.

 

قابلیت های این برنامه :

نقشه و مکان یاب صوتی برای ایران
استفاده بصورت آفلاین
نقشه های سه بعدی (۳D)
راهنمای گویا زبان های مختلف از جمله زبات شیرین فارسی با ۲ صدای مختلف زن و مرد 
قابل اجرا روی آیفون ، آیپد
امکان جست و جوی فارسی و فینگلیش
 

این برنامه بسیاری از رستوران ها ، پمپ بنزین ها ، مدارس و … را شامل می شود .


نحوه شكستن پين كد PIN Code 

معمولا وقتي اگر شما 3 بار pin code گوشي رو اشتباه بزنيد گوشي به روي قفل PUK code ميره .البته اين كد به صورت پيش فرض در اكثر گوشي ها 12345 مي باشد. 

براي شكستن PIN code كد زير را وارد كرده سپس شماره تماس (معمولا كليد سبز رنگ) رو بزنيد: 




05PUKnew PINnew PIN again

 

درباره هک ,

اخیرا در داخل کشور کاربران بسیاری مورد هجوم حملات هکری به ID ای‏میل‏های شخصی قرار گرفته‏اند. در این موارد، از سوی هکر، ای‏میل‏های بدون موضوع (No Subject) به آدرس‏های ذخیره شده در لیست تماس کاربر ارسال می‏شود.
این ای‏میل‏ها می‏توانند به عنوان مثال محتوی لینک‏های تبلیغات دارویی باشند و از این طریق، کاربران را تشویق به خرید محصولاتی از این دست می‏کنند.

 
این نوع سایت‏ها اغلب جعلی هستند و به محض اینکه کاربر اطلاعات شخصی و بانکی خود را برای خرید کالا وارد کند، هکرها به این اطلاعات دسترسی پیدا می‏کنند.
رمزهای عبور قوی، رمزهای طولانی و ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک، اعداد و دیگر نشانه‏ها هستند. این رمزها نباید بر اساس واژه‏های لغتنامه‏ای و یا اطلاعات شخصی از قبیل تاریخ تولد باشند

چگونه یک اکانت ای‏میل هک می‏شود

 

درباره هک ,

قفل کردن کامپیوتر توسط یک Shortcut شاید تا به حال به فکر یافتن راهی بوده اید که کامپیوتر خود را راحت تر از آنچه متداول است در حالت Lock قرار دهید. این کار بسیار ساده است و با طی کردن مراحل زیر شما میتوانید یک Icon به دسکتاپ یا Quick Launch اضافه کنید که با یک ضربه ماوس بر روی آن سیستم شما در حالت Lock قرار میگیرد.

backtrack nariya سیستم عامل لینوکس بک ترک را بشناسید Back Trackbacktrack nariya سیستم عامل لینوکس بک ترک را بشناسید Back Trackظلینوکس بک ترک(Back Track) چیست؟
کیستی سیاهی؟
بک ترک یک توزیع لینوکس مبتنی بر GNU است که برای کشف نقاط ضعف امنیتی سیستم های مختلف تهیه شده و به صورت یک دی وی دی لایو(بدون نیاز به نصب و یا وجود هارد دیسک) در اختیار همه قرار گرفته. البته شما نه تنها میتونید اون رو از روی دی وی دی زنده اجرا کنید بلکه می تونید اون رو بر روی هارد دیسک نصب کنید، فلش مموری بوت بکترک بسازید(که خطرناک تر از کلت کمریه) و یا با بکترک را در ماشین مجازی روی ویندوز نصب یا اجرا کنید.

درباره هک ,
عضویت در رایان نیک
درباره ما
مطالبی جذاب درباره رایانه،بازیگران،اخبار روز دنیا ، دانلود نرم افزار ، دانلود جدیدترین آهنگ های پاپ ایرانی البته تمامی این امکانات در انجمن سایت برقرار خواهد بود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 375
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 1959
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 189
  • باردید دیروز : 199
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,103
  • بازدید ماه : 1,103
  • بازدید سال : 44,264
  • بازدید کلی : 539,096
  • کدهای اختصاصی

    مترجم سایت

    آنلاین چکر یاهو
    بازی آنلاین

    بازی انلاین