loading...
همه چیز در مورد رایانه
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
رمیکس محسن چاوشی 1 606 modiryat
امیر علی 0 370 uesef
پیدا کردن مدل گوشی افراد از روی شماره تلفن همراه 0 502 modiryat
با ویژگی نظارت والدین (Parental Control) در ویندوز ۸ آشنا شوید 0 413 modiryat
چگونه کودکم را به درس خواندن علاقه مند کنم؟ 0 422 modiryat
دانلود آهنگ جدید حمید عسگری ، محسن یگانه ، سعید آسایش 0 420 modiryat
قشنگ ترین مرد دنیا 0 532 uesef
قشنگ ترین زن دنیا 0 567 uesef
دانلود اهنگ سالار وامیر مستر بابا دانلود 320 0 385 uesef
علی رضا حاکم 0 334 uesef
عکس لور فته فاکیوf 0 415 uesef
پیکان جوانان مدل92 0 352 uesef
عکس احمدرضا عابدزاده با کامران هومن 1 384 uesef
تصاویر لو رفته گوشی سونی اکسپریا هونامی با دوربین 20 مگاپیکسلی/ آیفون 5S 0 346 modiryat
دانلود آهنگ جدید محسن چاووشی با نام رویا . 1 448 pesarbad
جواب خودآزمایی های برنامه سازی دو فصل اول 0 1441 modiryat
تبديل صدای شروع ويندوز به آهنگ مورد نظر 0 348 modiryat
ارسال SMS بدون افتادن شماره برای فرد 0 479 modiryat
دانلود کتاب سخت افزار سوم کامپیوتر 0 292 modiryat
شناسایی فایلهای هک 3 868 amirahmadi
با بلوتوث گوشی کنار دستیتان را ریست کنید


در این مطلب قصد داریم ترفندی را به شما آموزش دهیم که ممکنه برای خیلی از شما جالب باشه البته این ترفند فقط برای دارندگان گوشی های نوکیا می باشد چون قرار است از باگی که در این گوشی های وجود دارد استفاده کنیم با این ترفند جالب اگر کسی با استفاده از بلوتوث بخواهد گوشی شما را بیابد گوشی اش ریست خواهد شد.روشی که توضیح می دهیم در واقع هک کردن گوشی نیست بلکه باگی است که فقط در گوشی های نوکیا وجود دارد و در آنها عمل می کند.

 

 

امروز شما را با نحوه استفاده از NFC آشنامي كنيم. تكنولوژي كه نه تنها مي تواند موبايل شما را به كيف پول الكترونيكي تبديل كند بلكه قابليت هاي ديگري هم به آن خواهد افزود.

امروزه تعداد گوشی‌هایی که از تراشه NFC استفاده می‌کنند و این سامانه را پشتیبانی می‌کنند روز به روز در حال افزایش است. (به طور مثال گوشي هاي هوشمند جديد) با استفاده از اين تراشه اطلاعات به صورت کد شده بین دو وسیله رد و بدل می‌شود. البته اگر گوشي شما جديد نيست، اين تراشه را مي توان خريد و بر روي باتري گوشي چسباند تا با ساده ترين گوشي هم اين تكنولوژي در دسترس شما باشد.

 

نرم افزار Blueshoot نرم افزاری فوق العاده کاربردی است که به وسیله آن می توان از طریق بلوتوث پیامک فرستاد.به وسیله ی این نرم افزار که کاملا به صورت رایگان از سوی سایت سازنده ی آن منتشر شده است می توانید با بلوتوث خود به گوشی های دیگری که بلوتوث آنها روشن است پیام ارسال کنید.مزیتی که این نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه ارائه شده دارد عدم نیاز به نصب آن در گوشی یا گوشی هایی که قصد ارسال پیام به آنها را دارید می باشد.

 

حتما روی کالاهایی که خریداری می کنید، متوجه بارکد یا به بیان واژه ی فارسی آن رمزینه شده اید. امروزه نسل جدیدتر این بار کدها در زندگی روزمره ما کاربرد بسيار وسيعي پيدا كرده است.
 به هر نوع نمایش تصویری اطلاعات کد شده بر روی یک سطح فیزیکی، بارکد یا رمزینه گفته می شود که این اطلاعات را می شود توسط یک ابزار بازخونی کرد.


با دانلود اين نرم افزار مي توانيد نزديكترين و بهترين رستوران ها، كافي شاپ ها و تفرج گاه هاي تهران را بيابيد.
چه ما بگوییم، چه نگوییم صرف غذا در خارج از منزل اصلی ترین تفریح ما ایرانیهاست و حتی بخش قابل توجهی از سبد هزینه خود را برای این منظور اختصاص می دهیم. پس طبیعیست که بخواهیم بهترین ها را انتخاب کنیم.
 برای یک انتخاب خوشمزه از بین بهترین رستورانها و کافی شاپهای تهران سايت و نرم افزارهاي فيديليو را به شما پيشنهاد مي كند. شما با فیدیلیو همواره از فرصتهای خوشمزه ای برخوردار خواهید بود.


Change Android Theme to Win8

اگر شما کاربر اندروید هستید، مطمئناً از انعطاف‌پذیری بسیار بالای این سیستم‌عامل در شخصی سازی تمام قسمت‌های آن مطلع هستید. بنابراین، اگر شما نیز مایلید رنگ و لعاب مدرن «مترو» را مهمان دستگاه اندرویدی خود کنید، برنامه‌هایی که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت، می‌توانند این خواسته شما را برآورده کنند. با همه چیز در مورد رایانه همراه باشید.

 


دانلود مرورگر گوگل کروم Chrome 0.16.4215.215 – آندروید

 

بدون شک شما نیز مرورگر گوگل کروم را می شناسید. مرورگری که در مدت زمان کوتاهی توانسته سهم بسیار مناسبی را از بازار مروگرها کسب نماید. این بار شما می توانید این مرورگر خوش دست و سریع را در سیستم عامل اندروید تجربه نمایید. Chrome که مخصوص سیستم عامل اندروید ۴٫۰ و بالاتر می باشد دارای امکانات بسیار گسترده و مناسبی در مرور صفحات وب می باشد. مرورگر Chrome را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.


 

 

قصد داریم تا هم اکنون یکی از کاربردی ترین و جالب ترین ترفندهای موبایل را که کمتر کسی از آن با خبر است را برای شما بازگو کنیم. ممکن است شما نیز گاهی حوصله و وقت کافی برای پاسخ گویی به تلفن هایی که به موبایلتان زده میشود را نداشته باشید؛ شاید گوشی را خاموش کنید و یا حتی بدان پاسخ نگویید که این دو کار تا حدودی خلاف ادب است. اما قصد داریم تا روشی ساده اما کاربردی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید کاری کنید که هر زمان کسی با شما تماس گرفت با پیغام "شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمیباشد" یا "شماره مورد نظر مسدود است" و امثال اینها روبرو شود.  

 

حتما نقشه های معروف و جالب شرکت Sygic را می شناسید. این نقشه ها برای کشور های مختلفی نوشته شده و مرتب آپدیت می شود. می توانید این برنامه مسیریاب را برای ایران دانلود کنید.

 

قابلیت های این برنامه :

نقشه و مکان یاب صوتی برای ایران
استفاده بصورت آفلاین
نقشه های سه بعدی (۳D)
راهنمای گویا زبان های مختلف از جمله زبات شیرین فارسی با ۲ صدای مختلف زن و مرد 
قابل اجرا روی آیفون ، آیپد
امکان جست و جوی فارسی و فینگلیش
 

این برنامه بسیاری از رستوران ها ، پمپ بنزین ها ، مدارس و … را شامل می شود .


اگر علاقمند به نجوم هستيد اين نرم افزار به شما کمک می کند تا با استفاده از GPS گوشی همراهتان ستارگان بالای سر خود را بشناسید.
به گزارش دریچه ی فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران، با استفاده از نرم افزار Astroller می توانید ستاره ها و سیارات را در آسمان و ماه را رصد کنید .

                                                       

  این نرم افزار كه براي پلتفرم جاوا طراحي شده است؛ با استفاده از GPS به طور خودکار محل ايستادن شما را تعیین می کند و اطلاعات نجومي را بر حسب موقعيت شما نشان مي دهد.

 

با این نرم افزار تلفن همراه خود را به یک سیستم امنیتی پیشرفته مجهز کنید که تنها با اثر انشگت شما باز مي شود.
به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران، کاربران زیادی در سراسر دنیا علاقه مند به مجهز کردن رایانه شخصی، تبلت و موبایل خود به یک سیستم امنیتی هستند و از همین رو استفاده از اثر انگشت برای بازگشایی دستگاه های مختلف مانند لپ تاپ ها رو به گسترش است.
تاکنون نرم افزارهای بسیاری نیز برای باز کردن قفل موبایل با اثر انگشت ساخته شده که البته باید توجه داشته باشید این تکنولوژی هنوز به تبلت و تلفن های همراه عادی وارد نشده و اپلیکیشن های عرضه شده فقط جنبه تفریح و سرگرمی دارند.
دریچه فناوری اطلاعات بنا به درخواست کاربران نرم افزار بازگشایی تلفن همراه با اثر انگشت را برای دو سیستم عامل آندروید و سیمبین معرفی کرده که می توانید به وسیله آن کمی با دوستان خود شوخی کنید.
به ظاهر بعد از لمس گوشی اثر انگشت شما ظاهر شده و نرم افزار آن را اسکن کرده و مورد تائید قرار می دهد، اما در حقیقت شما باید از الگو و ترفندهای خاصی برای باز کردن قفل موبایل استفاده کنید که دیگران از آن بی خبرند.
 
 

برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه فرماید

آیا تا به حال به عبارت Remote برخورد کرده‌اید؟ Remote به معنای کنترل کردن چیزی از راه دور است.
با استفاده از نرم‌افزار Control Freak می‌توانید رایانه خود را در گوشی  همراه خود Remote کنید. برای اجرای این برنامه به نرم افزار winamp نیاز  دارید.

نرم افزار Control Freak به شما توانایی آن را می‌دهد تا بتوانید بوسیله‌ی گوشی‌های بلوتوث دار دارای سیستم عامل سیمبیان، نرم افزار Winamp و رایانه‌ی  شخصی خود را کنترل نمایید و بتوانید فایل‌های چند رسانه‌ای مانند فایل‌های صوتی و یا فایل‌های تصویری را اجرا نموده مکث دهید متوقف سازید به جلو یا عقب  حرکت دهید و یا صدا را کم و زیاد کنید .  اگر در برنامه Winamp از دکمه‌های اجرای فایل صوتی یا تصویری، Pause،Stop،  بعدی، قبلی و … به وفور استفاده می‌کنید و نیازمند تمام این دکمه‌ها در گوشی خود نیز هستید مطمئن باشید دقیقا تمام این امکانات بر روی نرم‌افزاری که  روی گوشی نصب می‌شود نیز وجود دارد.

حتما برای شما اتفاق افتاده که بخواهید در مدت زمان کواهی، فایلی یا فایل هایی را برای چند نفر ارسال کنید آن هم بصورت همزمان. اما بطور پیش فرض این امکان بر روی گوشی های وجود ندارد که از دستگاه بلوتوث بصورت همزمان و برای چند نفر استفاده کنید. اما راهکاری برای عملی ساختن این کار وجود دارد که بسیار آسان میباشد.

mobinwater nariya چگونه گوشی در آب افتاده را نجات بدهیم

قدم های اول
۱- در اولین قدم گوشی را خاموش و باتری گوشی را خارج کنید. اگر هم خشک خشک نشده است اصلا توی گوشی نیاندازید چون ممکن است اتصالی کند. احتمالا سوختن باتری زیاد است پس اگر گوشی بعد از خشک کردن کار نکرد در وهله اول فکر نکنید گوشی سوخته است!

 

همانگونه که می دانید سیستم عامل اندروید به تازگی آمار بسیار بالایی از سیستم عامل موفق سال برای گوشی های همراه را در دست گرفته است.

در ادامه ی مطلب با دانشنامه ی ناریا باشید تا ۱۰ قابلیت جذاب آن را بررسی نمائیم.

27 021 معرفی ۱۰ قابلیت جذاب در آندروید

 

 

Nokia N8 نوکیا

ترفند های موبایل 

ترفندهای گوشی نوکیا 

#06#* 
سریال نامبر گوشی را نشان میدهد ( IMEI ) 

#92702689#* 
نمایش : سریال نامبر گوشی ، تاریخ ساخت ، تاریخ فروش ، تاریخ آخرین تعمیرات ( 0000 به معنای نداشتن تعمیر قبلی) برای خروج از این صفحه باید گوشی را خاموش و دوباره روشن کنید. 

#3370* 
با این کد شما از حالت EFR استفاده خواهید کرد که باعث میگردد از حداکثر کیفیت صدای گوشی برخوردار شوید اما در عوض مصرف باطری شما کمی بالاتر خواهد رفت 

بر روی گوشی نوکیا 3310 آزمایش شد و عمل کرد) 


#3370# 
حالت EFR را غیر فعال میسازد. 

#4720#* 
گوشی را در حالت کیفیت صدای پائین قرار میدهد و در عوض مصرف باطری شما درحدود 30 درصد کاهش میابد. 

 

 

عضویت در رایان نیک
درباره ما
مطالبی جذاب درباره رایانه،بازیگران،اخبار روز دنیا ، دانلود نرم افزار ، دانلود جدیدترین آهنگ های پاپ ایرانی البته تمامی این امکانات در انجمن سایت برقرار خواهد بود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 375
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 1959
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 206
  • باردید دیروز : 199
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,120
  • بازدید ماه : 1,120
  • بازدید سال : 44,281
  • بازدید کلی : 539,113
  • کدهای اختصاصی

    مترجم سایت

    آنلاین چکر یاهو
    بازی آنلاین

    بازی انلاین