loading...
همه چیز در مورد رایانه
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
رمیکس محسن چاوشی 1 606 modiryat
امیر علی 0 369 uesef
پیدا کردن مدل گوشی افراد از روی شماره تلفن همراه 0 502 modiryat
با ویژگی نظارت والدین (Parental Control) در ویندوز ۸ آشنا شوید 0 413 modiryat
چگونه کودکم را به درس خواندن علاقه مند کنم؟ 0 422 modiryat
دانلود آهنگ جدید حمید عسگری ، محسن یگانه ، سعید آسایش 0 420 modiryat
قشنگ ترین مرد دنیا 0 531 uesef
قشنگ ترین زن دنیا 0 567 uesef
دانلود اهنگ سالار وامیر مستر بابا دانلود 320 0 384 uesef
علی رضا حاکم 0 334 uesef
عکس لور فته فاکیوf 0 415 uesef
پیکان جوانان مدل92 0 352 uesef
عکس احمدرضا عابدزاده با کامران هومن 1 384 uesef
تصاویر لو رفته گوشی سونی اکسپریا هونامی با دوربین 20 مگاپیکسلی/ آیفون 5S 0 345 modiryat
دانلود آهنگ جدید محسن چاووشی با نام رویا . 1 448 pesarbad
جواب خودآزمایی های برنامه سازی دو فصل اول 0 1440 modiryat
تبديل صدای شروع ويندوز به آهنگ مورد نظر 0 348 modiryat
ارسال SMS بدون افتادن شماره برای فرد 0 479 modiryat
دانلود کتاب سخت افزار سوم کامپیوتر 0 292 modiryat
شناسایی فایلهای هک 3 868 amirahmadi

Wireless Network Watcher نرم افزاری کوچک و سبک برای نمایش کامپیوترهای متصل به شبکه وایرلس شما به همراه جزئیات مناسب می باشد. این نرم افزار سبک بدون درگیر نمودن فضای رم و سی پی یو کاربر میتواند کامپیوتر و افراد متصل به شبکه وایرلس را نمایش دهد به همراه نمایش جزئیاتی نظیر mac address هر کامپیوتر متصل،نام کامیپوتر متصل شده،نمایش Ip فرد متصل شده،نمایش سخت افزار مودم شبکه فرد متصل شده و جزئیات کامپیوتر و… . نمایش زمان و تاریخ اتصال و همچنین بررسی اینکه سیستمی مشخصی چندبار به وایرلس شما متصل شده است نیز از دیگر امکانات نرم افزار می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند اطلاعات بدست آمده در قالب فایل های HTML, XML, CSV و فایل متنی را به شما خروجی دهد تا نسبت به ذخیره سازی انها اقدام کنید. این نرم افزار در بخش system try فعال می شود و میتواند هرلحظه قطع و اتصال سیستم جدید را به کاربر با صدا و هشدار اطلاع دهد. 

 

هشت ویژگی جدید در Windows 8.1هشت ویژگی جدید در Windows 8.1
 

همانگونه که شما نیز اطلاع دارید Windows 8.1 برای دانلود عرضه شده‌ است. در ادامه با هشت ویژگی جدید و کاربردی در Windows 8.1 آشنا خواهیم شد. با رایان نیک همراه باشید.



 

 

 

کندی حرکت ماوس در بازی‌ها, ویندوز 8

اگر از ویندوز 8.1 استفاده می‌کنید ممکن است در بعضی از بازی‌های کامپیوتری دچار مشکل کندی حرکت ماوس شده باشید به طوری که ماوس به اصطلاح همراه با لگ حرکت می‌کند. این اتفاق ممکن است به دلیل یک مشکل نرم‌افزاری باشد که در این ترفند روشی را برای حل آن ارائه می‌کنیم.

 

 

 

 


برای دسترسی و مدیریت رایانه از راه دور، راه‌های بسیاری وجود دارد. مثلاً نرم‌افزارهای VNC و TeamViewer جزو رایج‌ترین روش‌های کنترل رایانه از راه دور به شمار می‌روند .اما اگر شما به مرورگر کروم دسترسی دارید، نیاز به نصب هیچ ابزار دیگری برای این کار نخواهید داشت.

 


 

فلش ممـوری, پارتیشن بندی دیسک سخت

فلش مموری ها راهی ارزان و ساده برای پشتیبان گیری از اطلاعات و جابجایی داده ها بین کامپیوترها هستند. اما از آنجایی که روزانه استفاده از پردازش ابری و اینترنت بیسیم گسترش پیدا می کند، فلش مموری ها آن استفاده گذشته خود را از دست می دهند. احتمالا شما هم الان در کشوی میزتان چند فلش مموری دارید که چندان مورد استفاده قرار نمی گیرند؟ اگر می خواهید نفس تازه ای به فلش مموری های خود بدهید، در پست امروز چند روش استفاده غیرمعمول اما مفید را بشما آموزش خواهیم داد ...

 

 

 

ویندوزفون 8, کنترل مصرف اینترنت, ترفندهای اینترنتی

 

 

دسترسی به اینترنت در تلفن همراه و وب‌گردی با آن لذت زیادی به‌دنبال دارد اما زمانی که حجم مصرفی شما به پایان می‌رسد و پس از آن به ازای هرکیلوبایت مصرف اینترنت، چند برابر از اعتبار شما کسر می‌شود یا به هزینه‌های قبض تلفن همراهتان اضافه می‌شود، لذت‌ها فراموش شده و فقط به هزینه‌هایی که بابت وب‌گردی داده‌اید فکر می‌کنید!

 

 

 

ساخت آدرس ایمیل مجازی در یاهو, ساخت ایمیل

 

 

ممکن است برای یک کار خاص ترجیح بدهید که از آدرس پست الکترونیکی اصلی خود استفاده نکنید؛ همچنین شاید تمایل نداشته باشید برای آن کار یک پست الکترونیکی جدید ایجاد کنید. یاهو تدبیری برای این مشکل اندیشیده که به وسیله‌ی آن می‌توانید در داخل حساب کاربری خود در یاهو یک آدرس جدید ایجاد کنید که تمام ایمیل‌های ارسال شده برای این آدرس مستقیماً وارد ایمیل اصلی شما گردد.

 

 

 

لپ‌تاپی فوق سبک با صفحه نمایش گردان از لنوو
این روزها اگر چه در بازار خرید و فروش لپ‌تاپ شاهد تقاضای اندک برای لپ‌تاپ‌های گران قیمت هستیم، اما شرکت‌های عرضه‌کننده نمونه‌هایی از لپ‌تاپ‌های جدید و گران‌قیمت را به بازار عرضه‌کرده‌اند.

 

لپ‌تاپ,laptop lenovo,لپ‌تاپ لنوو

 

ساخت تصاویر متحرک در FLASH

نرم افزار فلش یک نرم افزار قدرتمند در زمینه گرافیک و تصاویر متحرک و البته برنامه نویسی هست که میتوان از آن به عنوان یک آچار فرانسه در کامپیوتر خود استفاده کرد.

 

ساخت تصاویر متحرک, فایل های متحرک gif

 

 

چگونه نشانگر ماوس را با کيبوردحرکت دهيم؟!

اين روزها ماوس يکي از ملزومات هر کامپيوتر حساب مي‌شود و با نبود آن کار با کامپيوتر بسيار سخت و تقريبآ غير ممکن مي‌شود. اينکه مي‌بينيد يک نفر تق تق تق روي صفحه‌ي مشکي‌اي که نوشته هاي سبز دارد دستوراتي تايپ مي‌کند و سيستم دفاعي يک کشور را به هم مي‌ريزد فقط در فيلم ها ممکن است نه در دنياي واقعي!



با رايانه‌تان تماس تلفني بگيريد!


تصور کنيد در حال کار با لپ تاپتان هستيد و تلفن همراه تان زنگ مي خورد. مجبوريد دست از کار با کامپيوتربکشيد و با تلفن تان صحبت کنيد.
اما احتمالا خبر نداريد که در ويندوز7 مي توانيد به جاي اين کار با کامپيوترتان به تلفن ها پاسخ دهيد!

براي اين کار شما تنها نياز به يک رايانه داريد که داراي بلوتوث باشد.

با انجام تنظيمات کوچکي در ويندوز 7 مي توانيد از ميکروفون و اسپيکر لپ تاپتان (يا کامپيوتر شخصي) به جاي هندسفري موبايل استفاده کنيد.
در اين حالت گوشي شما زنگ ميخورد و همان طور که در حال کار با کامپيوتر هستيد و بدون اينکه دست به تلفن همراهتان بزنيد با استفاده از رايانه تان به تماس ها پاسخ مي دهيد و با دوستانتان صحبت مي کنيد. تلفن همراه تان هم ميتونه 10ها متر دورتر از رايانه تان باشد.

در اين حالت صداي طرف مقابل، از اسپيکر هاي رايانه و صداي شما هم از طريق ميکروفون لپ تاپتان به گوش طرف مقابل مي رسد.

 

 ترفند کامپیوتر, عمر باتری

هر كسی كه تا به حال از لپ‌تاپ استفاده كرده باشد، مطمئنا دلشوره‌ تمام‌شدن باتری در زمان نامناسب راتجربه كرده است. هنوز عمر باتری یكی از مواردی است كه افراد هنگام خرید نوت‌بوك‌ جدید به آن اهمیت می‌دهند. عمر باتری، فاكتوري كلیدی برای با خود بردن یك لپ‌تاپ است. مطمئنا همه ما لپ‌تاپ‌هایی نازك و سبك‌تر را ترجیح می‌دهیم؛ اما حتی نازك‌ترین و سبك‌ترین لپ‌تاپ‌ها زمانی كه باتریشان تمام شود، به دستگاهی از كار افتاده تبدیل خواهد شد.

 

 

همان‌طور که می‌دانید نرم‌افزارهای مختلفی برای تست سلامت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سیستم وجود دارند. اما بسیاری از کاربران از این موضوع بی‌‌اطلاع‌اند که در ویندوز 7 ابزاری برای گرفتن گزارش از سلامت سیستم وجود دارد که به وسیله‌ی آن وضعیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری سیستم و ویندوز اسکن شده و نتیجه در قالب یک گزارش‌گیری کامل همراه با ذکر جزئیات و مشکلات موجود نمایش داده می‌شود. در اینترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.

 

پاک کردن اکانت wechat

 

یکی از مشکلاتی که کاربرانWechatدارند این است که در حال حاضر امکان پاک کردن مستقیم اکانت ویچت وجود ندارد. بنابر این اگر شما میخواهید اکانت ویچت شما به کل پاک شود ابتدا برنامه ویچت را از روی گوشی خود پاک کنید، و در خواست حذف اکانت ویچت را بصورت یک ایمیل با اطلاعات زیر به ایمیل بازخورد تیم ویچت ارسال کنید.

۷ راه حل برای استفاده بهینه از گوگل درایو


سرویس های زیادی برای ذخیره اطلاعات بر روی فضای مجازی یا به اصطلاح کلود وجود دارد، که یکی از معروف ترین و محبوب ترین آنها گوگل درایو است. در اینجا قصد داریم نکات کلیدی به شما معرفی نماییم که بتوانید بهتر با این فضای ذخیره کار نمایید.

تنها کافی است یک برنامه بسیار سبک را بر روی سیستم خود نصب کنید تا از این به بعد دیگر نگران سوء استفاده هکران از اینترنت شما نباشید و هر گاه غریبه‌ها قصد استفاده از اینترنت شما را داشتند، نرم افزار به شما هشدار دهد.

http://tangestandl.rozup.ir/Documents/plug-in/namayesh-ip/500px_IP.svg_.png

 تغییر IP Address یکی از متداول‌ترین تکنیک‌های کاربران شبکه محسوب می‌شود. دلایلی مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. در این قسمت از سری «کوتاه اما کاربردی» با روشی آسان برای تغییر IP آشنا خواهیم شد.

تغییر ‌IP معمولاً به کمک سرویس‌های واسطه انجام می‌شود، اما اگر علاقمند هستید، خودتان نیز می‌توانید این کار را انجام دهید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

ترفند جالب در آفیس 2013

در Word 2013 می‌توانید ظاهر پاکت نامه‌های ارسالی خود را در ابعاد و اندازه‌های مختلف و همراه با جزئیات فراوان طراحی کرده و نهایتاً چاپ کنید. همچنین می‌توانید برچسب‌های مختلف مورد نیاز خود را نیز از این طریق ایجاد کنید. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم.

آموزش نصب سریع ویندوز در چند دقیقه



برای این کار شما به کمک  CD Writer و نرم افزار Nero Burning Rom یک فایل بک آپ از تمام فایلهای ویندوز با پسوند exe می سازید به نحوی که بعدا میتوانید به سرعت با اجرای فایل exe ویندوزی آماده کار خلق نمایید.

ترفندی برای ذخیره نشدن اطلاعات شما توسط گوگل


در گوگل سرویسی هست بنام Web History که بطور خودکار تمام فعالیت های شما را در خود ذخیره می کند.فعالیت هایی مثل جستجو هایی که انجام می دهید،سایت هایی را که میبینید و… یک حالتی مثل History مرورگر خودتان هست،فقط بدی این سرویس این است که...

 

 

پیغام های خطای مرورگر


بدون شک برای شما هم پیش آمده که گاه و بیگاه هنگام وبگردی تان با صفحه پیغام های خطای مرورگر روبرو شده باشید. در این مقاله سعی داریم به برخی از رایج ترین پیغام ها و معنی آنها بپردازیم تا ببینیم با دیدن هر یک چه باید انجام دهیم.



با خیال راحت فلش خود را وصل کنید


قبل از هر چیز این نکته را یادآور شوم که این مطلب به معنی نداشتن آنتی ویروس نیست، بلکه راهکاری است در شرایط بحرانی. پس اولین پیشنهاد ما برای داشتن خیالی آسوده نصب یک آنتی ویروس مطمئن است.

ترفندی برای اینکه رمز شما در ویندوز 8 دیده نشود


در ویندوز 8 به هنگام وارد کردن رمز عبور در اپلیکیشن‌های مختلف، رمزها به شکل دایره نمایش داده می‌شوند و قابل خواندن نیستند. اما دکمه‌ای (با آیکن یک چشم) در قسمت وارد کردن رمز عبور قرار دارد که با کلیک روی آن کاراکترهای واقعی وارد شده‌ به عنوان رمز عبور نمایش داده می‌شوند و دیگر به صورت دایره‌ای نخواهند بود. در صورتی که علاقه‌ای به این ویژگی ندارید و ترجیح می‌دهید امنیت ویندوز خود را بالاتر ببرید، در روش زیر به نحوه غیرفعال کردن این امکان و حذف این دکمه خواهیم پرداخت.


قابلیت‌های جدید فتوشاپ

پنهان و ظاهر كردن، یكی از كارهای جالب توجه است كه علاقه‌مندان زیادی دارد. در دنیای عكس و تصویر نیز نرم‌افزار فتوشاپ در پی برآوردن این آرزو، قابلیت‌های جدیدی به مجموعه ابزارهای خود اضافه كرده است.

در نسخه‌های قبلی فتوشاپ ویژگی جالب Content-Aware (آگاه از محتوا) ارائه شده بود كه به كمك آن به صورت هوشمندانه محتوای تصویر مورد بررسی قرار می‌گرفت و ترمیم تصویر با توجه به بافت و رنگ قسمت‌های كناره بخش انتخاب شده انجام می‌شد. این ویژگی ابتدا با فرمان Content-Aware Scale معرفی شد كه به ما امكان تغییر ابعاد تصویر بدون تاثیر گذاشتن روی بخش‌های خاصی از آن را فراهم می‌آورد. سپس در ادامه به فرمان Fill اضافه شد و توانستیم برای پركردن قسمت انتخاب شده تصویر، از بافت و كناره‌های آن استفاده كنیم. در ادامه 





آیا قصد خرید یک دستگاه DVD با قابلیت نوشتن برای کامپیوتر خود ر دارید (bURNER)؟ اگر بلی آیا فرق بین DVD+R و DVD-R را میدانید و میدانید که اینها اصلا چه هستند. خواندن این مطلب را به شما که قصد خرید دستگاه DVD دارید را پیشنهاد میکنم.

● دی وی دی چیست و چه فرقی با سی دی دارد؟
دی وی دی که ابتدا به آن Digital Video Disc میگفتند، اینک به Digital Versatile Disc تغییر نام داده است و نوعی فرمت ضبط مخصوص برای کامپیوتر، دستگاه های صوتی و تلویزیون/فیلم می باشد.
دی وی دی ظاهری مانند سی دی دارد که قطر آن ۱۲۰ میلی متر است و ۱.۲ میلی متر هم ضخامت دارد. اما برخلاف سی دی، دیسکهای دی وی دی، میتوانند یک طرفه یا دو طرفه باشند. در ضمن هر دو طرف دی وی دی میتواند حاوی یک لایه نامرعی برای افزایش ظرفیت ذخیره دیسک باشد.
در هر طرف دیسک، دی وی دی میتواند تا بیش از ۱۳ برابر سی دی استاندارد، اطلاعات ذخیره کند، (یعنی ۱۳ ضربدر ۷۰۰ مگا بایت)ظرفیت های ذخیره عمومی دی وی دی به شرح زیر است:

TeamViewer v8.0.18051 نرم افزاری کاربردی است که می توانید با آن از راه دور به رایانه خود متصل شوید.

 


 

 نرم افزار TeamViewer ابزاری قدرتمند در زمینه کنترل از راه دور انواع کامپیوتر ها می باشد. این نرم افزار دارای مدیریت بانک اطلاعاتی است که می تواند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین شامل ورود به سیستم پیچیده و گزارش عملکرد خود برای اتصال به شبکه می باشد.

این نرم افزار راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید.

 

 

 

 

 

اگر کامپیوتر شما در حال انجام یک کار طولانی باشد (مثل دانلود یا تبدیل فرمت فیلم) ، شاید دوست داشته باشید سر ساعت مشخصی به صورت اتوماتیک خاموش شود. در این صورت میتوانید از نرم افزارهایی که مخصوص این کار هستند استفاده کنید.

 

یکی از این نرم افزار ها، Wise Auto Shutdown است. این نرم افزار میتواند کامپیوتر را طبق زمان بندی که شما تعیین میکنید به صورت اتوماتیک خاموش کند.

دانلود مجموعه چیت، رمز، و کد تقلب برای بازی ها

CheMax 13.9

 

 

حتما برای شما هم پیش آمده که در یکی از مراحل یک بازی کامپیوتری گیر کنید! ممکن است ساعت ها و حتی روزهای متوالی تلاش کنید ولی نتوانید مرحله مورد نظر را پشت سر بگذارید. این اتفاق مخصوصا در بازی های فکری بیشتر رخ میدهد.

 

حتی در بازی های اکشن هم گاهی آرزو میکنید که ای کاش نسوز بودید. یا قوی ترین اسلحه بازی را از همان ابتدا داشتید و خشاب های شما هم تمام نمیشد!

 

اگر شما هم از این دست بازیکنان هستید، این مطلب را از دست ندهید.

نرم افزار CheMax حاوی کدهای رمز و تقلب برای بیش از 6 هزار بازی مختلف است. کدهایی که میتواند مراحل را برای شما باز کند، شما را نسوز (God Mode) کند، اسلحه هایی با خشاب بی نهایت به شما بدهد، شما را نامرئی کند، و ...

 

هر بار که ویندوز خود را روشن می کنید ،علامت ویندوز را می بینید که می درخشد و مقداری از زمان را به خود اختصاص می دهد. امروز با آموزش ترفند کوچکی می خواهیم این علامت را حذف کرده و در زمان صرفه جویی کنیم  کنیم.

 

 

دیگر خبری از علامت ویندوز به هنگام روشن کردن ویندوز نخواهد بود!

جستجوی صوتی گوگل بالاخره به کروم اضافه شد

هفته گذشته گوگل در کنفرانس Google I/O، رسما از اضافه شدن جستجوی صوتی به مرورگر کروم خبر داد. سیستم مشابه Google Now در اندروید که نتایج جستجو را به شکل بهتر نمایش داده و علاوه بر آن امکان ارسال دستورات صوتی برای جستجوی موارد مورد نظر کاربر نیز به آن اضافه شده است. در نسخه 27 کروم وقتی google.com را باز می‌کنید، یک آیکان میکروفون به صفحه اضافه شده که با فشار دادن آن جستجوی صوتی آغاز می‌شود.

Primo Online

PDF

اگر یک فایل اکسل را به پی دی اف تبدیل کنید عموما با نرم افزارهای عادی به خوبی نمی توان آن را دوباره به حالت اکسل درآورد . اما با Primo Online شما به راحتی می توانید فایل را وارد کرده و در ادامه آدرس ایمیل را وارد کنید و بعد از تبدیل فایل اکسل اولیه را در ایمیل خود دریافت کنید.

 


همانطور که تعداد دوستان شما و برنامه های کاربردی مورد استفاده تان در فیس بوک افزایش مییابد ، فید خبری و دیوار(wall)فیس بوک شما به دلیل شلوغی بیش از حد می تواند به افتضاحی بزرگ تبدیل شود. این خوب است که با دوستان خود در ارتباط هستید ، اما اگر شما نمی توانید پست های مفید را از میان تمام پست های احمقانه و بدرد نخور یا دوستان واقعی خود را از میان تمام افراد ناشناخته تشخیص دهید ، زمان آن فرا رسیده که به تمیز کردن پروفایل فیس بوک خود بپردازید.

00_lead_image_default_paste_option

بطور پیش فرض زمانی که بخواهید یک متن کپی شده را در ورد ۲۰۱۳ پیست کنید، بطور اتوماتیک قالب بندی آن متن را حفظ می کند و بنابراین با سایر محتوای شما در یک صفحه ورد متفاوت خواهد بود و این چندان جالب نیست.

شما می توانید انتخاب کنید تا فقط متن وارد شود و قالب بندی میزبان قبلی ان در نظر گرفته نشود. اما یان روش می تواند برای کارهای حجیم و طولانی آزار دهنده باشد. بدین منظور ما به شما نشان می دهیم که چگونه تنظیمات این قسمت را تغییر دهید تا هر گاه متنی را در صفحه ورد خود پیست می کنید تنها بصورت متن ساده وارد شود.

 

system-failure

چندی قبل طی پستی به مشکلی که یکی از بروز رسانی های مایکروسافت در ماه آوریل برای ویندوزهای ۷ و سرور ۲۰۰۸ ایجاد کرده بود ، اشاره ای داشتیم و همچنین راه حلی نیز برای آن رفع موقتی آن ارائه شد . مایکروسافت در راه حلی که ارائه کرد ، به کاربران گفت که باید ویندوز را در حالت Safe Mode بوت کنند . اما برخی کاربران گزارش دادند که حتی نمی توانند از طریق Safe Mode نیز به ویندوز دسترسی داشته باشند .

 

 


 استفاده از گوگل پلاس به عنوان یک ابزار برای انتقال اطلاعات و خبرهای جذاب بی شک کمک زیادی در کاهش انرژی و رساندن سریع داده های خود به دوستان میکند اما مدتی که این سایت خودش عاملی برای اتلاف انرژی شده و افراد زیادی با اشتراک پستهای سنگین باعث اتلاف حجم اینترنت شده اند.یکی از این پستها که همواره ارزشی به میزان حجم داده مصرف شده برای آن ندارد عکسهای انیمیشنی با پسوند Gif هستند که کاربران را خصوصا با توجه به پایین و محدود بودن سرعت اینترنت بشدت با مشکل مواجه میکند.

 


 

با دانلود این نرم افزار می توانید سرعت اینترنت ADSL را افزایش دهید.

  cFosSpeed یک نرم افزار قدرتمند از کمپانی cFos Software GmbH  است که به کمک آن می توانید سرعت اینترنت خود را تا حد زیادی افزایش دهید و محدودیت های سرعت را از بین ببرید.
نرم افزار cFosSpeed برای کاربرانی که از اینترنت ADSL استفاده می کنند بسیار مفید است زیرا با کمک آن می توانند از تمام پهنای باند خود استفاده کنند و سریعتر فایل ها را دانلود کنند. این برنامه با کارایی فوق العاده ی خود کانکشن سیستم شما را بهینه سازی می کند.

 

 

dostee

در ویندوز 8، دسترسی به گزینه‌های Power جهت خاموش کردن (Shutdown)،

راه‌اندازی مجدد (Restart)، خروج از حساب کاربری (Log Off)و گزینه‌های مشابه همانند ویندوزهای قبلی آسان نیست

و برای این کار باید ابتدا وارد نوار Charms شوید و با مراجعه به Settings و 

سپس Power گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در این ترفند قصد داریم نحوه اضافه کردن کلیه گزینه‌های Power به راست کلیک دسکتاپ ویندوز 8 را برای شما بازگو کنیم

تا از این پس بتوانید بسیار آسان و سریع به این گزینه‌ها دسترسی داشته باشید.

 

روش دانلود یک سایت


IDM 1 چگونه یک سایت را بطور کامل با IDM دانلود کنیم؟

مخفف internet download manager  است این نرم افزار یکی از قوی ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود است که برای کسانی که با اینترنت  زیاد سروکار دارند یک ابزار ضروری است.

تصور کنید که در حال دانلود یک فایل حجیم هستید در همین لحظه اینترنت شما قطع می شود اگر از IDM استفاده می کنید به راحتی می توانید ادامه فایل مورد نظر را دانلود کنید در غیر اینصورت باید آن فایل را مجددا دانلود نمایید

یکی دیگر از کاربرد های IDM دانلود یک سایت می باشد با این ویژگی شما می توانید تمام فایل های موجود در یک سایت را دانلود نمایید البته باید توجه داشته باشید که بعضی سایت ها این قابلیت IDM را قفل می کنند.

 

می خواهیم در خرید یک فلش مموری شما را راهنمایی کنیم و ملاک های یک فلش مموری خوب را به شما آموزش بدهیم تا یک خرید خوب و بهتری داشته باشید.

 

ملاک اول: حجم یا ظرفیت فلش شاید اولین چیزی باشه که موقع خرید به آن توجه می کنید. حجم­ های امروزی فلش ۲، ۴، ۸، ۱۶، ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت است. معمولا ظرفیت­ های فلش مموری­ها به خاطر تکنولوژی ساخت توان­هایی از عدد ۲ هست.

 

 

 

 

برای فعال سازی Godmode فقط باید یک فولدر بسازید که بتوانید به این قابلیت دسترسی پیدا کنید. Godmode جایی هست که تمام Setting های ویندوز ۷ + تنظیمات مخفی را یک جا بطور خلاصه و مفید به شما ارائه میدهد.

این قابلیت در ویندوز ویستا هم بود ولی در ورژن ۶۴ بیتی مشکلاتی نیز گزارش داده شده است.با روش زیر می توانید فولدر Godmode رو بسازید و به همه ی تنظیمات ویندزو ۷ دسترسی داشته باشید.

 

آنچه باید هنگام خرید مودم های  ADSL بدانید

برخلاف چیزی که اکثر مردم فکر می کنند، یک مودم ADSL خوب حتما خوش قیافه ترین مودم موجود در بازار نیست. ویژگی هایی همچون اشتراک اینترنت، تعداد پورت های LAN و مدل استفاده از اینترنت عواملی هستند که باعث می شوند ما یک محصول را بهترین بدانیم.

 

 

عضویت در رایان نیک

تعداد صفحات : 3

درباره ما
مطالبی جذاب درباره رایانه،بازیگران،اخبار روز دنیا ، دانلود نرم افزار ، دانلود جدیدترین آهنگ های پاپ ایرانی البته تمامی این امکانات در انجمن سایت برقرار خواهد بود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 375
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 1959
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 199
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,074
  • بازدید ماه : 1,074
  • بازدید سال : 44,235
  • بازدید کلی : 539,067
  • کدهای اختصاصی

    مترجم سایت

    آنلاین چکر یاهو
    بازی آنلاین

    بازی انلاین