loading...
همه چیز در مورد رایانه
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
رمیکس محسن چاوشی 1 605 modiryat
امیر علی 0 369 uesef
پیدا کردن مدل گوشی افراد از روی شماره تلفن همراه 0 501 modiryat
با ویژگی نظارت والدین (Parental Control) در ویندوز ۸ آشنا شوید 0 413 modiryat
چگونه کودکم را به درس خواندن علاقه مند کنم؟ 0 422 modiryat
دانلود آهنگ جدید حمید عسگری ، محسن یگانه ، سعید آسایش 0 420 modiryat
قشنگ ترین مرد دنیا 0 531 uesef
قشنگ ترین زن دنیا 0 567 uesef
دانلود اهنگ سالار وامیر مستر بابا دانلود 320 0 384 uesef
علی رضا حاکم 0 334 uesef
عکس لور فته فاکیوf 0 415 uesef
پیکان جوانان مدل92 0 352 uesef
عکس احمدرضا عابدزاده با کامران هومن 1 383 uesef
تصاویر لو رفته گوشی سونی اکسپریا هونامی با دوربین 20 مگاپیکسلی/ آیفون 5S 0 345 modiryat
دانلود آهنگ جدید محسن چاووشی با نام رویا . 1 448 pesarbad
جواب خودآزمایی های برنامه سازی دو فصل اول 0 1440 modiryat
تبديل صدای شروع ويندوز به آهنگ مورد نظر 0 347 modiryat
ارسال SMS بدون افتادن شماره برای فرد 0 479 modiryat
دانلود کتاب سخت افزار سوم کامپیوتر 0 292 modiryat
شناسایی فایلهای هک 3 868 amirahmadi


در آخرین بخش از معرفی وب سایت های کاربردی باز هم دسته ای از سایت ها را برگزیدیم تا شما را با آنها آشنا و از آنها استفاده کنید، توجه کنید درست است که این وب سایت ها توسط افراد غیر ایرانی طراحی شده، اما شما نیز قادر خواهید بود با آن ها کار کنید و محدودیتی در این مورد ندارید بنابراین با این پست پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام همراه باشید.

Phonevite

Phonevite

این نرم افزار یکی از جمله نرم افزارهایی است که برای یادآوری رویدادهایی که خودتان تنظیم می کنید بکار می رود. از طریق این نرم افزار می توانید توسط صدای خودتان نوتیفی هایی دریافت کنید، همچینین می توانید این نوتیفی ها را به گوشی خود یا دوستانتان طی چند مرحله ساده ارسال کنید .

Google Docs

سرویس اسناد گوگل یا Google Docs یکی از ابزار ها وسرویس های مهم گوگل است که مورد استفاده فراوانی برای ذخیره سازی و ایجاد فایل های متنی، پاورپوینت و فایل های موصوم به دیتا شیت یا همان اکسل بکار می رود. می توان گفت امکانات Google Docs تقریبا شبیه به آفیس می باشد و ویژگی های مهم آن را به ارث برده است.

vuzit

Vuzit

vuzit یک سرویس رایگان است که به شما کمک می کند تعدادی صفحه اینترنتی با هم ترکیب و در یک فایل واحد دریافت کنید. این برنامه برای ترکیب موضوعات مشابه از وب سایت های مختلف کاربرد دارد و برای کسانی که  در حال جمع اوری اطلاعات برای پروژه های خود هستند بسیار اهمیت دارد و مورد پیشنهاد ما می باشد.

codepaste

codepaste

codepaste یک بستر نرم افزاری آنلاین است که برای به اشتراک گذاری و دریافت قطعه کدهای مختلف برای زبان های مختلف برنامه نویسی مثل PHP, C++, Javascript, Java, CSS, و HTML مورد استفاده قرار می گیرد. درواقع این کد ها از طریق این بستر به طور ظریفانه به دوستانی که ایمیل آن ها را وارد می کنید ارسال می شود.این سایت برای به اشتراک گذاری اطلاعات و تجربه های شبکه ای از کدنویسان بسیار مفید است.

Sprout Builder

Login  Sprout

این نرم افزار تحت وب، برای ایجاد و به اشتراک گذاری ویجت، مینی سایت، بنر و هر چیزگرافیکی دیگر است.

infoencrypt

Online Encrypt

این سایت یک محیط بسیار ایمن برای ارسال محتوای متنی برای دیگران است. در واقع در این سایت شما با یک رمز عبور محتوا را ارسال می کنید، وب سایت با استفاده از قوی ترین الگوریتم های کدگذاری محتوای شمارا رمزنگاری کرده و به دست مخاطب شما می رساند، فردی که این محتوا را دریافت می کند تنها با استفاده از رمز عبوری که شما به وی می دهید می تواند متن را بخواند در غیر اینصورت هیچ کس نمیتواند آن را رمز گشایی کند.

Primo Online

PDF

اگر یک فایل اکسل را به پی دی اف تبدیل کنید عموما با نرم افزارهای عادی به خوبی نمی توان آن را دوباره به حالت اکسل درآورد . اما با Primo Online شما به راحتی می توانید فایل را وارد کرده و در ادامه آدرس ایمیل را وارد کنید و بعد از تبدیل فایل اکسل اولیه را در ایمیل خود دریافت کنید.

postica

postica . stick it!

این نرم افزار تحت وب به شما کمک می کند تا به راحتی یادداشت ها و مطالب مهم خود را یادداشت و به آن فایل متصل و برای دیگران ارسال کنید.

TinySong

Tinysong

این نرم افزار یک محیط بسیار ساده است که برای به اشتراک گذاری لینک موزیک به دوستانتان به کار می رود

Adobe Buzzword

عموما اگر بخواهید گزارشی تهیه کنید و یا اینکه به طور کامل با استفاده از ویژگی های متنی وفرمت بندی استفاده کنید ملزم به نصب آفیس هستید . اما در این برنامه شما یک wordکامل بدون نیاز به نصب ، بلکه آنلاین در اختیار دارید که می توانید هرانچه دوست دارید در ان بنویسید و به هر شکلی که دوست دارید درآورید  و ذخیره کنید .

RescueTime

Time Managemen

این وب سایت یک بستر نرم افزاری برای مدیریت زمان برای افراد است که اغلب برای هماهنگی و مدیریت زمان افرادی که در پروژه های مختلف سرگرم هستند به کار می رود.

Picnik

Page Image

Picnik یک نام آشنا برای اهالی وب است اما اگر بخواهیم دقیق تر در مورد آن بدانیم باید بگوییم که Picnik یک ابزار برای ویرایش فایل های متنی است که با استفاده از عکس ها و فونت ها و ویژگی های بیشتر باعث می شود محتوایی جذاب از نظر ظاهری ایجاد کنید

Tinypng.org

TinyPNG

این وب سایت نیز یکی از سایت هایی است که برای بهینه سازی عکس به کار می رود. همانطور که میدانید png یکی از فایل های سنگین تصویری است که کیفیت بالایی دارد. این برنامه به شما کمک می کند تا با کم کردن بیش از دو سوم حجم فایل کیفیت آن همچنان باقی بماند.

IM-History

این سایت با امکاناتی که دارد به شما کمک می کند تا آرشیو مسیج هایتان را در سرویس هایی نظیر Windows Live,  Yahoo!, AIM, Skype, ICQ, Miranda, Trillian, Pidgin,و  QIP پشتیبانی می کند. بعد از ذخیره سازی می توانید آرشیو سرویس خود را حذف کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضویت در رایان نیک
درباره ما
مطالبی جذاب درباره رایانه،بازیگران،اخبار روز دنیا ، دانلود نرم افزار ، دانلود جدیدترین آهنگ های پاپ ایرانی البته تمامی این امکانات در انجمن سایت برقرار خواهد بود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 375
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 1959
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 199
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,050
  • بازدید ماه : 1,050
  • بازدید سال : 44,211
  • بازدید کلی : 539,043
  • کدهای اختصاصی

    مترجم سایت

    آنلاین چکر یاهو
    بازی آنلاین

    بازی انلاین