loading...
همه چیز در مورد رایانه
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
رمیکس محسن چاوشی 1 605 modiryat
امیر علی 0 369 uesef
پیدا کردن مدل گوشی افراد از روی شماره تلفن همراه 0 501 modiryat
با ویژگی نظارت والدین (Parental Control) در ویندوز ۸ آشنا شوید 0 413 modiryat
چگونه کودکم را به درس خواندن علاقه مند کنم؟ 0 422 modiryat
دانلود آهنگ جدید حمید عسگری ، محسن یگانه ، سعید آسایش 0 420 modiryat
قشنگ ترین مرد دنیا 0 531 uesef
قشنگ ترین زن دنیا 0 567 uesef
دانلود اهنگ سالار وامیر مستر بابا دانلود 320 0 384 uesef
علی رضا حاکم 0 334 uesef
عکس لور فته فاکیوf 0 415 uesef
پیکان جوانان مدل92 0 352 uesef
عکس احمدرضا عابدزاده با کامران هومن 1 383 uesef
تصاویر لو رفته گوشی سونی اکسپریا هونامی با دوربین 20 مگاپیکسلی/ آیفون 5S 0 345 modiryat
دانلود آهنگ جدید محسن چاووشی با نام رویا . 1 448 pesarbad
جواب خودآزمایی های برنامه سازی دو فصل اول 0 1440 modiryat
تبديل صدای شروع ويندوز به آهنگ مورد نظر 0 347 modiryat
ارسال SMS بدون افتادن شماره برای فرد 0 479 modiryat
دانلود کتاب سخت افزار سوم کامپیوتر 0 292 modiryat
شناسایی فایلهای هک 3 868 amirahmadi

 

 

امروز شما را با نحوه استفاده از NFC آشنامي كنيم. تكنولوژي كه نه تنها مي تواند موبايل شما را به كيف پول الكترونيكي تبديل كند بلكه قابليت هاي ديگري هم به آن خواهد افزود.

امروزه تعداد گوشی‌هایی که از تراشه NFC استفاده می‌کنند و این سامانه را پشتیبانی می‌کنند روز به روز در حال افزایش است. (به طور مثال گوشي هاي هوشمند جديد) با استفاده از اين تراشه اطلاعات به صورت کد شده بین دو وسیله رد و بدل می‌شود. البته اگر گوشي شما جديد نيست، اين تراشه را مي توان خريد و بر روي باتري گوشي چسباند تا با ساده ترين گوشي هم اين تكنولوژي در دسترس شما باشد.

 

نرم افزار Blueshoot نرم افزاری فوق العاده کاربردی است که به وسیله آن می توان از طریق بلوتوث پیامک فرستاد.به وسیله ی این نرم افزار که کاملا به صورت رایگان از سوی سایت سازنده ی آن منتشر شده است می توانید با بلوتوث خود به گوشی های دیگری که بلوتوث آنها روشن است پیام ارسال کنید.مزیتی که این نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه ارائه شده دارد عدم نیاز به نصب آن در گوشی یا گوشی هایی که قصد ارسال پیام به آنها را دارید می باشد.

 


نرم افزار روح یاب موبایل

Ghost Radar 2.3.2 نام برنامه ایست که تولید کننده آن مدعی می باشد که با توجه به سنسور های موجود در گوشی و و نصب این نرم افزار شما می توانید روح ها را شناسایی و در رادار این برنامه مشاهده نمایید.البته این نکته که سازنده برنامه در تعریف عملکرد برنامه میگوید : سنسور های داخل گوشی می تواند نوسانات کوانتومی را شناسایی کند و به صورت گرافیکی روی رادار نمایش دهد..شاید در مرحله اول فکر کنید این نرم افزار یک نرم افزار سرکاری یا شوخی است ولی بهتره خودتون امتحان کنید.توجه داشته باشید که نرم افزار برروی گوشی های دارای سیستم عامل آندروید نصب میگردد.برای دانلود و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید.

نرم افز قدرتمند فتوشاپ را برروي موبايل خود داشته باشيد

نسخه ي لمسي نرم افزار "فتوشاپ" با داشتن سرعت اجراي بالاتر از جمله مي باشد.

نرم افزار هاي يادگيري زبان با گوشي همراه+ دانلود

برای دانلود نرم افزارها به ادامه مطلب بروید


حتما روی کالاهایی که خریداری می کنید، متوجه بارکد یا به بیان واژه ی فارسی آن رمزینه شده اید. امروزه نسل جدیدتر این بار کدها در زندگی روزمره ما کاربرد بسيار وسيعي پيدا كرده است.
 به هر نوع نمایش تصویری اطلاعات کد شده بر روی یک سطح فیزیکی، بارکد یا رمزینه گفته می شود که این اطلاعات را می شود توسط یک ابزار بازخونی کرد.

ميزان مصرف بنزين خودرو خود را در سفر محاسبه و مديريت كنيد.
 دريچه امروز يک نرم افزار کاربردي براي موبايل در سفر تهيه كرده است.اين اپليکيشن با بدست آوردن ميانگين مصرف بنزين خودروتون و هربار که به پمپ بنزين مي رويد؛ معادله سرعت و مصرف سوخت رو براتون حل ميکند؛ تازه مي توانيد ميزان مصرفي بنزين خودروتون رو هم تا حد مناسبي کاهش بدهيد.


با دانلود اين نرم افزار مي توانيد نزديكترين و بهترين رستوران ها، كافي شاپ ها و تفرج گاه هاي تهران را بيابيد.
چه ما بگوییم، چه نگوییم صرف غذا در خارج از منزل اصلی ترین تفریح ما ایرانیهاست و حتی بخش قابل توجهی از سبد هزینه خود را برای این منظور اختصاص می دهیم. پس طبیعیست که بخواهیم بهترین ها را انتخاب کنیم.
 برای یک انتخاب خوشمزه از بین بهترین رستورانها و کافی شاپهای تهران سايت و نرم افزارهاي فيديليو را به شما پيشنهاد مي كند. شما با فیدیلیو همواره از فرصتهای خوشمزه ای برخوردار خواهید بود.


به وسیله نرم افزار ایران پلاک شما می توانید از شماره پلاک ماشین مخصوص هر استان مطلع شوید.
در سیستم جدید پلاک گذاری خودرو ها برای هر استان و شهرستان از یک عدد مخصوص استفاده می شود که نشان گر آن استان است.
به صورت مجزا بر روی شماره های تماس، گالری تصاویر و دیگر برنامه های موبایلتان رمز بگذارید و آنها را از دید سایرین مخفی کنید.
اگر اطلاعات خاصی در تلفن همراه خود دارید که دوست ندارید هیچ فردی از وجودشان باخبر شود به سادگی می توانید با گذاشتن رمز بر روی برنامه های مختلف موبایل آنها را از چشم سایرین پنهان کنید.
به کمک نرم افزارهای زیر می توانید بر روی پیامک ها، گالری تصاویر و ویدئو، شماره های تماس و برنامه های دیگر موبایل به صورت مجزا رمزگذاری کرده و آنها را قفل کنید.
نرم افزار App Protector Pro مخصوص تلفن های همراه دارای سیستم عامل اندروید 2.2 و بالاتر طراحی شده و قابلیت رمزگذاری به دو صورت عدد و الگو را بر روی فایل ها دارد. همچنین این نرم افزار دارای ویجتی برای باز و قفل کردن سریع موبایل شما است.


پکیج نرم افزاری زیر به شما کمک می کنه با دوربین تلفن همراه خود تصاویر بهتری را بگیرید.
؛ تقریبا همه ی عکاسها با این موضوع موافقن که سوژه ها منتظر نمی مانند ، اما تصور حمل کردن دوربین های حرفه ای عکاسی و فیلمبرداری به هرجایی یا در هر زمانی هم فکر مناسبی نیست ، اما چرا از تلفن های هوشمند به عنوان دوربین استفاده نکنیم ؟
بسیاری از عکاسها در پاسخ به این سوال کم بودن کیفیت پایین دوریبن را مطرح می کنند که کم هم بی ربط نیست ، اما با دو ترفند می توان کیفیت دوربین را بالا برد.
ترفند اول نصب نرم افزار های کاربردی که امکان گذاشتن افکت در هنگام ضبط تصویر می باشد است ، و ترفند دوم تغییر شیوه ی عکاسی است ، بله باید سبک عکاسیتون رو تغییر بدید که برای این موضوع هم دو گزارش کامل که پیداکردن سوژه رو راحتر و عکاسی رو با کیفیت تر می کند در انتهای همین بسته ی خبر برای شما قرار دادیم.
بازی بی نظیر need for speed most wanted در سبک ماشین سواری با گرافیک بسیار عالی که دارد باعث هیجان بیشتر شما در هنگام بازی می شود.

 بازی بی نظیر need for speed most wanted در سبک ماشین سواری با گرافیک بسیار عالی و حوادث ورویدادهای مختلف که دارد مانند تصادف،تعقیب وگریز،سرعت و هیجان می تواند برای دوست داران بازی های با کیفیت وماشین سواری بسیار مناسب باشد.


 

 

Ovi Maps Car Racing Nokia

Ovi Maps Car Racing یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی های مسابقه ای موبایل با صفحه نمایش لمسی می باشد که توسط کمپانی نوکیا منتشر شده است .

در این بازی شما باید با خودروی خود در مسیر با بالاترین سرعت ممکن حرکت کنید و فلش های زرد رنگ که در طول مسیر برای شما نشان داده شده است را دنبال کنید .

در این بازی ماشین های مختلفی برای انتخاب وجود دارد که با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف حذابیت بازی بالا می رود.

این بازی برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ویرایش ۵ سیمبین مانند ۵۸۰۰،  N97 ، X6 ، ۵۲۳۰ ، ۵۲۳۳ و ۵۵۳۰ XpressMusic طراحی شده است.

برای دانلود بازی با یک کلیک به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

  

بازی The Room امسال به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های ساخته‌شده برای آیپد معرفی شد. این بازی جذاب که از اپ‌استور نیز ۵ ستاره دارد با معماهای زیبای خود می‌تواند شما را کاملاً درگیر محیط زیبای خود کند. در بازی اتاق‌های گوناگونی وجود دارد که به‌شکل جعبه‌هایی هستند و پر از معماهای گوناگون هستند و این وظیفه‌ی شماست که این معماها را حل کنید. شاید در هیچ بازی دیگری در این سبک حل کردن معماها به‌این زیبایی طراحی نشده باشد. بازی دارای گرافیک بسیار خوبی است که زیبایی آن را دوچندان کرده است. برای اجرای این بازی به iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی برای iOS 5 و بالاتر طراحی شده است.

 

the room بازی فکری و سرگرم کننده The Room 1.0.1   آیپد

 

 

 

 

؛ Amazing Soccer 2013 بازی کم حجم و راحتی برای علاقمندان به بازی فوتبال است.


کنترل بازیکنان در این بازی بسیار راحت است و کنترل کاملی مثل پاس، شوت و تکل روی بازیکنان دارید. این بازی دارای گرافیک و صدای 3D است. 

 

mittens بازی جذاب Mittens 1.0   آیفون

 

بازی Mittens یکی از آخرین ساخته‌های دیزنی است که در آن شما در کنار انجام یک بازی زیبا با قوانین فیزیک نیز سر و کار دارید. در این بازی با پرش در آسمان، عبور از ساختمان‌ها و مانع‌ها و همچنین با استفاده از اشیاء موجود ماموریت‌های خود را انجام خواهید داد. این بازی شامل ۷۵ مرحله است که در ۳ مجموعه‌ی متفاوت از هم قرارداده شده‌اند. همچنین بازی دارای گرافیک ۲بعدی بسیار زیبایی است. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.


 

Polarbit Raging Thunder یک بازی مهیج با گرافیکی فوق العاده برای گوشی های سیمبین است.

 بازی ماشین Polarbit Raging Thunder دارای گرافیک فوق العاده جذاب و سه بعدی است.
شما در این بازی با حرکت انگشتان خود می توانید ماشین خود را هدایت کنیدو با شرکت در مسابقات متعدد به مراحل بالاتر پیشرفت کنید.
مطمئنا این بازی شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد.

این بازی بر روی گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ قابل اجرا می باشد.

 

mittens hd بازی جذاب Mittens HD 1.0   آیپد

 

بازی Mittens یکی از آخرین ساخته‌های دیزنی است که در آن شما در کنار انجام یک بازی زیبا با قوانین فیزیک نیز سر و کار دارید. در این بازی با پرش در آسمان، عبور از ساختمان‌ها و مانع‌ها و همچنین با استفاده از اشیاء موجود ماموریت‌های خود را انجام خواهید داد. این بازی شامل ۷۵ مرحله است که در ۳ مجموعه‌ی متفاوت از هم قرارداده شده‌اند. همچنین بازی دارای گرافیک ۲بعدی بسیار زیبایی است. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید. ضمناً این نسخه HD بوده و مختص آیپد ارائه شده است.

 

عضویت در رایان نیک
درباره ما
مطالبی جذاب درباره رایانه،بازیگران،اخبار روز دنیا ، دانلود نرم افزار ، دانلود جدیدترین آهنگ های پاپ ایرانی البته تمامی این امکانات در انجمن سایت برقرار خواهد بود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 375
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 1959
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 199
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,052
  • بازدید ماه : 1,052
  • بازدید سال : 44,213
  • بازدید کلی : 539,045
  • کدهای اختصاصی

    مترجم سایت

    آنلاین چکر یاهو
    بازی آنلاین

    بازی انلاین